Rolety na sonoff + nadajnik Mobilus?

tykasan
Posty: 2
Rejestracja: śr cze 20, 2018 7:52 am

Witam Wszystkich ,
Przyznam, że jestem zielony w temacie technologii SUPLA/Sonoff i chciałbym zasięgnąć porady u Was.

Chciałbym pożenić nadajnik do rolet https://mobilus.pl/mobilus-products/mod ... ilus-c-ar/
z dwoma sonoffami lub innymi urzadzeniami ktorymi bede mogł sterowac rolety..

Nadajnik Mobilusa wymaga tylko zwierania styków by zadziałał dół/góra, wiec to wim ze moge osiagnąć przerabiająć SONOFF Basic i odcinająć scieżki,

Problem mam taki, że nie wiem jaki firmware wybrać do sonoff'a by móc sterować czasem zamknięcia przekaźnika...
t.j jak załączę sonoffa odpowiedzialnego za opuszczenie rolet, to chciałbym żeby sonoff wysterował mi przekaźnik na powiedzmy 20 sekund, a potem sie wyłaczał. to samo z sonoffem odpowiedzialnym za otwiarcie...

Możecie mnie szanowni koledzy nakierować co mógłbym wgrać?

Czy takie firmware'y od Zibi dadzą radę?
firmware od Zybi https://github.com/zchmielak/ESP8266/tr ... onoff/v2.0
do wyboru
sonoff_gate_DHT11_NC_v2.0_p5.rar
sonoff_gate_DHT11_NO_v2.0_p5.rar
sonoff_gate_DHT22_NC_v2.0_p5.rar
sonoff_gate_DHT22_NO_v2.0_p5.rar
sonoff_gate_ds18b20_NC_v2.0_p5.rar
sonoff_gate_ds18b20_NO_v2.0_p5.rar

Czym jest DHT11 / DHT22 ?
Awatar użytkownika
Duch__
Posty: 1779
Rejestracja: śr sie 24, 2016 7:26 pm
Lokalizacja: Opole

Rozwiązanie się nie uda, bo w aplikacji na smartfonie oba sonoffy będą widoczne jako włączniki światła. Nie tędy droga.
Obrazek
miko1282
Posty: 538
Rejestracja: śr gru 06, 2017 10:15 pm
Lokalizacja: Brodnica

DHT11 / DHT22 są to czujnik wilgotności i temperatury ;) myślę że musiał byś skorzystać z firmware do rolet, ewentualnie w ostateczności nowym automatem schodowym, lecz wtedy będzie ikonka, albo zwykłe on off albo żarówki. Pozdrawiam
tykasan
Posty: 2
Rejestracja: śr cze 20, 2018 7:52 am

Dzieki Panowie za rady,
Wiecie moze gdzie znaleźć takie firmware do rolet?
Marcin
miko1282
Posty: 538
Rejestracja: śr gru 06, 2017 10:15 pm