sonoffy gubienie połączenia

dominik.l
Posty: 38
Rejestracja: ndz paź 14, 2018 5:52 pm

wt sty 15, 2019 8:41 pm

od jakiegoś czasu część urządzeń sonoff (nigdy zamele) gubią zasięg wifi. To znaczy ja tak sądzę po rozłączają się z cloudem widniejąc na czerwono w apce. Po pewnym czasie, czasem kilka sekund czasem minut wszystko wraca do normy. Co ciekawe dotyczy to - czasem - zarówno modułu będącego mega blisko routera wifi jak i takiego będącego daleko - na strychu -

czy jest jakieś logiczne wytłumaczenie ??
Dunay
Posty: 71
Rejestracja: czw sty 04, 2018 7:39 pm

wt sty 15, 2019 9:24 pm

Jaki soft?
dominik.l
Posty: 38
Rejestracja: ndz paź 14, 2018 5:52 pm

śr sty 16, 2019 6:34 am

na wszystkich supla
Awatar użytkownika
Lucas
Posty: 490
Rejestracja: pn lip 31, 2017 7:11 am
Lokalizacja: Chrzanów

śr sty 16, 2019 8:38 am

dominik.l pisze:
śr sty 16, 2019 6:34 am
na wszystkich supla
Koledze @Dunay chodziło pewnie o wersję softu i czyja kompilacja. Ja sporadycznie też mam chwilowe rozłączenia niektórych sonoffów z softem 2.0 z początkowych kompilacji, ale u mnie bardziej winię za to router niż soft.
8x Sonoff Basic, 1x Sonoff Touch, 2x ROW-02, 1x SRW-03, 1x SLW-01, 1x Shelly 1v3, 1x BW-SHP6, 2x Smart DGM, kilka modułów na D1 mini... i notoryczny brak czasu na więcej
GH + Trådfri + RM mini 3
Bodi007pl
Posty: 17
Rejestracja: pt lis 23, 2018 12:05 pm

śr sty 16, 2019 11:04 am

Też mi rozłącza raz na jakiś czas na multibordzie Firmware v2.7.2 zarówno mielonka jak i YUNTONG_Smart dopiero restart pomaga jak się nie mylę zaczęło się tak dziać po zmianie na clouda 2.3
Dunay
Posty: 71
Rejestracja: czw sty 04, 2018 7:39 pm

śr sty 16, 2019 11:31 am

u mnie S20 też na multibordzie gubi zasięg, dwa pozostałe na "dedykowanym" sofcie latają bez problemu. Stąd pytanie o soft jak wspomniał @Lucas
rodis
Posty: 30
Rejestracja: wt lis 07, 2017 10:48 pm

śr sty 16, 2019 2:36 pm

Oooo to bardzo ciekawe, bo niemal równocześnie założyłem podobny wątek na "Pomocy" viewtopic.php?f=8&t=4281
dotyczący S20 i traconych poąłczeń.
Ta dyskusja tutaj mnie utwierdza jednak przy tym, ze wina może leżeć po stronie softu.
Jak mówiłem, nie mam jak sprawdzić, bo mam jeden egzemplarz S20
Bodi007pl
Posty: 17
Rejestracja: pt lis 23, 2018 12:05 pm

śr sty 16, 2019 3:11 pm

U mnie rozłącza raz na tydzien lub dwa dokładnie nie powiem a nie jak u ciebie co 2-3 godzin.
tcp
Posty: 175
Rejestracja: śr gru 19, 2018 7:47 pm

ndz sty 20, 2019 10:06 am

Zaobserwowałem to samo - 2 sonoffy na różnych softach w tym samym czasie straciły połączenie wczoraj - na jednym soft Multiboard a na drugim Gate od Zibiego.
Awatar użytkownika
slawek
Posty: 2221
Rejestracja: pn mar 14, 2016 11:48 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

ndz sty 20, 2019 10:18 am

Może akurat skończył się okres dzierżawy adresów w routerze... jeśli tak, to za chwilkę powinien połączyć się ponownie i to jest normalne...
Gdy wszystkie możliwe sposoby zawiodą - pozostaje przeczytać instrukcję...
ODPOWIEDZ