sonoffy gubienie połączenia

tcp
Posty: 245
Rejestracja: śr gru 19, 2018 7:47 pm

5 minut temu też jeden sonoff zaświecił na chwikę na czerwono w apce
rodis
Posty: 32
Rejestracja: wt lis 07, 2017 10:48 pm

rodis pisze: śr sty 16, 2019 2:36 pm Oooo to bardzo ciekawe, bo niemal równocześnie założyłem podobny wątek na "Pomocy" viewtopic.php?f=8&t=4281
dotyczący S20 i traconych poąłczeń.
Ta dyskusja tutaj mnie utwierdza jednak przy tym, ze wina może leżeć po stronie softu.
Jak mówiłem, nie mam jak sprawdzić, bo mam jeden egzemplarz S20
Zainstalowałem kolejnego Sonoffa S20. Tym razem działa poprawnie (nie gubi zasięgu). I nie jest to kwestia wygasnięcia dzierżawy. Bo zasięg był tracony na stałe. To co zaobserwowałem w przypadku moich S20 to fakt, że wynegocjowana szybkość połączenia dla obu egzemplarzy była 2x niższa niż dla innych urządzeń Sonoff (a warunki do odbioru są najlepsze w tym konkretnym przypadku). Czyli nauwa mi to wniosek, że to jednak radio w tych eglemplarzach które posiadam (mam tylko 2)
tcp
Posty: 245
Rejestracja: śr gru 19, 2018 7:47 pm

U mnie wczoraj jeden Sonoff Basic na sofcie Multiboard zawisł - czekałem z 30 minut, dioda mrugała na zielono co jakiś czas i w apce było na czerwono. Pomógł reset zasilania.
rodis
Posty: 32
Rejestracja: wt lis 07, 2017 10:48 pm

A jesteś pewien, ze w tym czasie było połączenie z Cloudem (internetem)? Bo to daje ten sam efekt.
Ja walczyłem z problemem połączenia między urządzeniem S20 a samym ruterem. Supla Cloud to inna bajka.
tcp
Posty: 245
Rejestracja: śr gru 19, 2018 7:47 pm

rodis pisze: wt sty 22, 2019 6:59 pm A jesteś pewien, ze w tym czasie było połączenie z Cloudem (internetem)? Bo to daje ten sam efekt.
Ja walczyłem z problemem połączenia między urządzeniem S20 a samym ruterem. Supla Cloud to inna bajka.
A jak sprawdzić czy w tym czasie jest połączenie z cloudem ?
mipix
Posty: 32
Rejestracja: czw gru 27, 2018 10:30 am
Lokalizacja: Kluczbork

U mnie od wczoraj po zaniku zasilania z sieci, nie wstał oryginalny ZAMEL ROW-01 na firmowym soft 2.5.3. Dam mu szansę do wieczora i sprawdzę czy nie wszedł przypadkiem w tryb konfiguracji. Bo jeśli uruchomił się szybciej niż router udostępnił siec Wi-Fi, to może tak być.

Gniazdko NEO Coolcam na sofcie multiboard od Espablo także potrafi się zawiesić. Sprawdziłem bez resetowania co jest nie tak. Po wprowadzeniu w tryb konfiguracji pokazał info "Domain Not Found" Wyjście z trybu konfiguracji nie pomogło - nie złapał sieci. Pomogło dopiero chwilowe odłączenie zasilania.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18207
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

"Domain not found" jak nie wpiszesz w ustawieniach wszystkich swoich urządzeń w tym ROW-01 adresu IP zamiast domeny to urządzenia będą tracić połączenie. Jest to jakiś bug w bibliotekach ESP, który wychodzi przy niektórych routerach.
tcp
Posty: 245
Rejestracja: śr gru 19, 2018 7:47 pm

pzygmunt pisze: śr sty 23, 2019 8:30 am "Domain not found" jak nie wpiszesz w ustawieniach wszystkich swoich urządzeń w tym ROW-01 adresu IP zamiast domeny to urządzenia będą tracić połączenie. Jest to jakiś bug w bibliotekach ESP, który wychodzi przy niektórych routerach.
Czy mógłbyś napisać jaśniej dla mniej zorientowanych :) jak to zrobić. Co w przypadku dynamicznego IP ?
Awatar użytkownika
Lucas
Posty: 830
Rejestracja: pn lip 31, 2017 7:11 am
Lokalizacja: Chrzanów

tcp pisze: śr sty 23, 2019 8:51 am
pzygmunt pisze: śr sty 23, 2019 8:30 am "Domain not found" jak nie wpiszesz w ustawieniach wszystkich swoich urządzeń w tym ROW-01 adresu IP zamiast domeny to urządzenia będą tracić połączenie. Jest to jakiś bug w bibliotekach ESP, który wychodzi przy niektórych routerach.
Czy mógłbyś napisać jaśniej dla mniej zorientowanych :) jak to zrobić. Co w przypadku dynamicznego IP ?
W ustawieniach urządzenia zamiast svrX.supla.org wpisz adres IP danego serwera.
tcp
Posty: 245
Rejestracja: śr gru 19, 2018 7:47 pm

Wszystko jasne :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja”