pierwsza konfiguracja-problem

alsec
Posty: 37
Rejestracja: ndz sty 01, 2017 10:02 pm

ndz sty 01, 2017 10:13 pm

Witam
Mam problem z uruchomieniem
Wgrałem soft zamieszczony na tym forum do ESP8266-01 do obsługi ds18b20
W sieci WI-FI pojawił mi się nadajnik SUPLA wszedłem na niego poprzez adres ip i w jego panelu
wpisałem dane które przepisałem z mojego konta na stronie supli.(przepisałem dane z rysunku monitora w zakładce Rozpocznij tutaj).
Nadajnik ESP połączył się z moja siecią(widzę go w moim ruterze).
W moim koncie na stronie supli nie widzę go. Co robię nie tak
Awatar użytkownika
wojtas567
Posty: 2014
Rejestracja: ndz kwie 03, 2016 7:16 pm
Lokalizacja: Olsztyn

ndz sty 01, 2017 10:37 pm

złe dane do logowania na serwer
Pozdrawiam
Wojtek
PLF10T
Posty: 230
Rejestracja: ndz maja 22, 2016 6:24 pm

ndz sty 01, 2017 10:42 pm

Jaką nazwę serwera podajesz? Sprawdź, czy nie robisz literówki. Często zdarza się np. zamiast svr1 wpisać srv1
alsec
Posty: 37
Rejestracja: ndz sty 01, 2017 10:02 pm

ndz sty 01, 2017 11:40 pm

Problem rozwiązałem.
Pojawiła mi się na serwerze ikonka termometru (czujnik ds18b20)ale na serwerze nigdzie odczytów z niego.
Nie mam jeszcze aplikacji w smartfonie wiec nie wiem czy działa.

Czy na serwerze powinien być odczyt temp.
alsec
Posty: 37
Rejestracja: ndz sty 01, 2017 10:02 pm

ndz sty 01, 2017 11:46 pm

ok
drugi mój błąd zasugerowałem się schematem na forum i podpoiłem termometr do wejścia nr 2 a nie do wej. nr 0
piotrdabeks
Posty: 15
Rejestracja: sob sty 28, 2017 1:42 pm

sob sty 28, 2017 1:58 pm

Witam Wszystkich,
Chciałbym pociągnąć temat dalej mam podobny problem z SONOFF WiFi,wszystko skonfigórowane poprawnie supla zainstalowana na telefonie zalogowana i tylko napis w gornej belce supla i biały ekran poniżej i żadnej wyświetlanej opcji. Co może by przyczyną tego?
Będę wdzięczy za każdą sugestię.
Pozdrawiam Piotrek
Awatar użytkownika
slawek
Posty: 2252
Rejestracja: pn mar 14, 2016 11:48 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

sob sty 28, 2017 2:28 pm

A w supla cloud widzisz sonoffa?
Gdy wszystkie możliwe sposoby zawiodą - pozostaje przeczytać instrukcję...
piotrdabeks
Posty: 15
Rejestracja: sob sty 28, 2017 1:42 pm

ndz sty 29, 2017 10:36 am

No właśnie w supli nie widać sonoffa ale doszedłem bo to komunikuje się po porcie 2016 o ile dobrze zrozumiałem instrukcje a ja z automatu mam zamknięte wszystkie porty. Muszę poprosić aby dostawca internetu otworzył go. Dzięki za pytanie pomogło mi jak widać jestem laikiem :).
Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
piotrdabeks
Posty: 15
Rejestracja: sob sty 28, 2017 1:42 pm

ndz sty 29, 2017 11:40 am

A jednak grubsza afera :) udostępniłem internet w telefonie połączyłem się i skonfigurowałem poprawnie telefon ma podłączone urządzenia a w supli cisza urządzenie nie wykryte :(. Może jeszcze jakieś sugestie, miało być szybko i przyjemnie a tu walka :).
Awatar użytkownika
slawek
Posty: 2252
Rejestracja: pn mar 14, 2016 11:48 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

ndz sty 29, 2017 12:38 pm

Jeśli korzystasz z serwera ogólnodostępnego svr..., to te porty nie mają znaczenia, chyba że masz własną chmurę - wtedy musisz otwierać porty.
Skoro nie widzisz urządzenia w cloud, to znaczy, że coś skopałeś z konfiguracją.
Sprawdź jeszcze raz literka po literce swoje ustawienia - czy nie masz np. literówki srv - svr, czy hasło jest właściwe, czy nie pomyliłeś danych serwera z danymi smartfona, czy masz połączenie sonoffa z routerem.
Gdy wszystkie możliwe sposoby zawiodą - pozostaje przeczytać instrukcję...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja”