Witam
Mam problem z uruchomieniem
Wgrałem soft zamieszczony na tym forum do ESP8266-01 do obsługi ds18b20
W sieci WI-FI pojawił mi się nadajnik SUPLA wszedłem na niego poprzez adres ip i w jego panelu
wpisałem dane które przepisałem z mojego konta na stronie supli.(przepisałem dane z rysunku monitora w zakładce Rozpocznij tutaj).
Nadajnik ESP połączył się z moja siecią(widzę go w moim ruterze).
W moim koncie na stronie supli nie widzę go. Co robię nie tak
pierwsza konfiguracja-problem
-
- Posty: 15
- Rejestracja: sob sty 28, 2017 1:42 pm
Witam Wszystkich,
Chciałbym pociągnąć temat dalej mam podobny problem z SONOFF WiFi,wszystko skonfigórowane poprawnie supla zainstalowana na telefonie zalogowana i tylko napis w gornej belce supla i biały ekran poniżej i żadnej wyświetlanej opcji. Co może by przyczyną tego?
Będę wdzięczy za każdą sugestię.
Pozdrawiam Piotrek
Chciałbym pociągnąć temat dalej mam podobny problem z SONOFF WiFi,wszystko skonfigórowane poprawnie supla zainstalowana na telefonie zalogowana i tylko napis w gornej belce supla i biały ekran poniżej i żadnej wyświetlanej opcji. Co może by przyczyną tego?
Będę wdzięczy za każdą sugestię.
Pozdrawiam Piotrek
-
- Posty: 15
- Rejestracja: sob sty 28, 2017 1:42 pm
No właśnie w supli nie widać sonoffa ale doszedłem bo to komunikuje się po porcie 2016 o ile dobrze zrozumiałem instrukcje a ja z automatu mam zamknięte wszystkie porty. Muszę poprosić aby dostawca internetu otworzył go. Dzięki za pytanie pomogło mi jak widać jestem laikiem
.
Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.

Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
-
- Posty: 15
- Rejestracja: sob sty 28, 2017 1:42 pm
A jednak grubsza afera
udostępniłem internet w telefonie połączyłem się i skonfigurowałem poprawnie telefon ma podłączone urządzenia a w supli cisza urządzenie nie wykryte
. Może jeszcze jakieś sugestie, miało być szybko i przyjemnie a tu walka
.



Jeśli korzystasz z serwera ogólnodostępnego svr..., to te porty nie mają znaczenia, chyba że masz własną chmurę - wtedy musisz otwierać porty.
Skoro nie widzisz urządzenia w cloud, to znaczy, że coś skopałeś z konfiguracją.
Sprawdź jeszcze raz literka po literce swoje ustawienia - czy nie masz np. literówki srv - svr, czy hasło jest właściwe, czy nie pomyliłeś danych serwera z danymi smartfona, czy masz połączenie sonoffa z routerem.
Skoro nie widzisz urządzenia w cloud, to znaczy, że coś skopałeś z konfiguracją.
Sprawdź jeszcze raz literka po literce swoje ustawienia - czy nie masz np. literówki srv - svr, czy hasło jest właściwe, czy nie pomyliłeś danych serwera z danymi smartfona, czy masz połączenie sonoffa z routerem.
Gdy wszystkie możliwe sposoby zawiodą - pozostaje przeczytać instrukcję...