pierwsza konfiguracja-problem

andras
Posty: 329
Rejestracja: pt gru 30, 2016 5:51 pm

ndz sty 29, 2017 12:58 pm

Czy w supla cloud urządzenie jest widoczne ? włączone ?
piotrdabeks
Posty: 15
Rejestracja: sob sty 28, 2017 1:42 pm

ndz sty 29, 2017 1:15 pm

Witam, sprawdzałem konfigórację 666 :) i jest ok.Wpisuję dane do sonofa te które widzę po zalogowaniu się na konto supla czyli serwer: svr2.supla.org, location ID 950 oraz location password: XXXXXX, i oczywiście dane do mojego rutera SSID oraz password. Dioda miga z częstotliwością co 0,5 sek. co oznacza według instrukcji połączenie z siecią wifi oraz uzyskanie adresu IP. Według instrukcji po połączeniu się z serwerem dioda powinna się nie świecić, a tak nie jest :(. Cały czas nie może urządzenie zalogować się do serwera. Kurcze naprawdę sprawdzałem już wiele razy dane na pewno są poprawnie wpisane. Mam nadzieję że poprawne dane wpisuję do urządzenia sonoff które opisałem powyżej. Dzięki za pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam Piotrek
piotrdabeks
Posty: 15
Rejestracja: sob sty 28, 2017 1:42 pm

ndz sty 29, 2017 1:17 pm

Nie urządzenie nie jest widoczne.
Awatar użytkownika
slawek
Posty: 2253
Rejestracja: pn mar 14, 2016 11:48 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

ndz sty 29, 2017 2:07 pm

Restartowałeś router? Nie masz jakichś ograniczeń na nim, np. po MAC ? lub ilości zalogowanych urządzeń?
Czy możesz zajrzeć do routera i sprawdzić czy sonoff się połączył?
Gdy wszystkie możliwe sposoby zawiodą - pozostaje przeczytać instrukcję...
Awatar użytkownika
slawek
Posty: 2253
Rejestracja: pn mar 14, 2016 11:48 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

ndz sty 29, 2017 2:13 pm

piotrdabeks pisze:
ndz sty 29, 2017 1:15 pm
Dioda miga z częstotliwością co 0,5 sek. co oznacza według instrukcji połączenie z siecią wifi oraz uzyskanie adresu IP.
Nie wiem jaki soft zapakowałeś, ale u mnie takie miganie to tryb AP.
Po zalogowaniu świeci ciągle (soft 1.8.2)
Gdy wszystkie możliwe sposoby zawiodą - pozostaje przeczytać instrukcję...
piotrdabeks
Posty: 15
Rejestracja: sob sty 28, 2017 1:42 pm

ndz sty 29, 2017 2:46 pm

żadnego softu nie wgrywałem jest tak jak kupiłem. w ruterze jest wszystko ok urządzenie ma normalnie przydzielone IP. przez telefon też udostępniałem internet i to samo. nie widoczne jest urządzenie w supli
piotrdabeks
Posty: 15
Rejestracja: sob sty 28, 2017 1:42 pm

ndz sty 29, 2017 3:06 pm

:) Chciałbym wszystkich przeprosić za moje LAMERSTWO.
Zawołałem w kocu dziecko moje co by wypoczętym chłodnym okiem spojrzało na to, tzn na konfiguracje. I pierwsze co: tato adres serwera masz żle :) tak przypisałem adres: svr2.supla.org. :) Nie wiem jak ta kropka po org się znalazła a sprawdzałem wiele razy. jedna starzeje się człowiek szybko. A mam dopiero 42 lata. Bardzo Chcę podziękować Wszystkim zaangażowanym w moją niezdarność. Życzę Wam spokojnej niedzieli. Pozdrawiam Piotrek.
Także nie było tematu :P.
Awatar użytkownika
slawek
Posty: 2253
Rejestracja: pn mar 14, 2016 11:48 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

ndz sty 29, 2017 3:11 pm

slawek pisze:
ndz sty 29, 2017 12:38 pm
...
Skoro nie widzisz urządzenia w cloud, to znaczy, że coś skopałeś z konfiguracją.
Sprawdź jeszcze raz literka po literce swoje ustawienia ...
A nie mówiłem :lol:
Gdy wszystkie możliwe sposoby zawiodą - pozostaje przeczytać instrukcję...
Dominik Rzepka
Posty: 1
Rejestracja: sob maja 25, 2019 5:05 am

sob maja 25, 2019 5:14 am

Pomocy konto założone urządzenie dodane i kicha biały ekran :roll:
Awatar użytkownika
wojtas567
Posty: 2014
Rejestracja: ndz kwie 03, 2016 7:16 pm
Lokalizacja: Olsztyn

sob maja 25, 2019 7:13 am

Dominik Rzepka pisze:
sob maja 25, 2019 5:14 am
Pomocy konto założone urządzenie dodane i kicha biały ekran :roll:
Co widzisz na chmurze w zakładce "Moja Supla"?
Pozdrawiam
Wojtek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja”