Wydruki 3D

Awatar użytkownika
Demolkaa
Posty: 226
Rejestracja: czw paź 11, 2018 8:42 pm
Lokalizacja: Twardowice

pn lis 25, 2019 2:56 pm

Lucas pisze:
czw lis 21, 2019 7:30 am
@Demolkaa, a może coś takiego do BW-SHP6 https://www.thingiverse.com/thing:3342913
Jak się nie chce lutować kabelków, to jedną ręką ciężko ogarnąć.
Dla mnie? Czy ty potrzebujesz? Ja obecnie nie posiadam gniazdek shp6 wiec nie potrzebuje.
Jak cos do druku zapraszam na priv
Awatar użytkownika
Demolkaa
Posty: 226
Rejestracja: czw paź 11, 2018 8:42 pm
Lokalizacja: Twardowice

pn lis 25, 2019 2:58 pm

lukfud pisze:
pn lis 25, 2019 8:28 am
Cześć, potrzebuję podstawkę pod sonoff mini - https://www.thingiverse.com/thing:3767667
Ktoś mógłby mi z tym pomóc?
Mogę pomóc ale sam wydruk z reszta lutowania nie chce mi sie bawic. A do mini widzialem lepsza "klamerke"
lukfud
Posty: 180
Rejestracja: czw lis 23, 2017 11:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

pn lis 25, 2019 5:58 pm

@Demolkaa, będę wdzięczny.
Mógłbyś wrzucić link do tej "klamerki"?
.newbie
Awatar użytkownika
Lucas
Posty: 505
Rejestracja: pn lip 31, 2017 7:11 am
Lokalizacja: Chrzanów

wt lis 26, 2019 10:54 am

Demolkaa pisze:
pn lis 25, 2019 2:56 pm
Lucas pisze:
czw lis 21, 2019 7:30 am
@Demolkaa, a może coś takiego do BW-SHP6 https://www.thingiverse.com/thing:3342913
Jak się nie chce lutować kabelków, to jedną ręką ciężko ogarnąć.
Dla mnie? Czy ty potrzebujesz? Ja obecnie nie posiadam gniazdek shp6 wiec nie potrzebuje.
Jak cos do druku zapraszam na priv
Bardziej dla mnie ;) Ale w tej sprawie, to się zgłoszę później.
8x Sonoff Basic, 1x Sonoff Touch, 2x ROW-02, 1x SRW-03, 1x SLW-01, 1x Shelly 1v3, 1x BW-SHP6, 2x Smart DGM, kilka modułów na D1 mini... i notoryczny brak czasu na więcej
GH + Trådfri + RM mini 3
jutuber
Posty: 3
Rejestracja: wt gru 03, 2019 9:39 pm

śr gru 11, 2019 4:46 pm

Jaka nazwa jej "blitzWolf" - śmiesznie.
__________
Komornik pszczyna https://czechowicekomornik.pl
michal363
Posty: 42
Rejestracja: pn lip 16, 2018 8:25 pm

ndz gru 29, 2019 6:55 pm

Chciałem się zapytać o możliwość wydrukowana przed kogoś obudowy do wemos d1 mini oraz do czujnika HC-SR04. Znalazłem następujące:
https://www.thingiverse.com/thing:2702334

https://www.thingiverse.com/thing:1995963
Awatar użytkownika
Demolkaa
Posty: 226
Rejestracja: czw paź 11, 2018 8:42 pm
Lokalizacja: Twardowice

pn gru 30, 2019 4:44 pm

poszło pv
skutacz
Posty: 13
Rejestracja: ndz lut 11, 2018 6:15 am
Kontaktowanie:

sob sty 04, 2020 11:57 am

Gdyby ktos był chętny na druk 3d to zapraszam do kontaktu
https://allegro.pl/show_item.php?item=8627720999
Usługi druku 3d
www.custom.com.pl
Demeter
Posty: 31
Rejestracja: sob wrz 21, 2019 12:29 pm

sob sty 04, 2020 5:13 pm

Mam kilka rzeczy do zamówienia.
Interesuje mnie:
- w jakim formacie podać zamówienie (npr. mam narysowane w autocad)
- z jakiego filamentu są możliwe wydruki (interesuje max temperatura korzystania, twardość, elastyczność i t.d.)
- dokładność druku, realna
- czas realizacji
- koszty za 100gr wagi druku albo jak tam se prawidłowo liczy (projekty narysuje sam w 3D, chili tylko druk)
Dziękuję

p.s. myszle nad kupieniem zywycowej drukarki, może ktoś coś zaproponuje?

sorry za gramatykę
Filo301
Posty: 37
Rejestracja: pt paź 05, 2018 5:50 pm
Lokalizacja: Olkusz

wt sty 14, 2020 10:20 pm

akir pisze:
sob cze 29, 2019 6:14 am
U siebie mam sonoffa podpietego do drukarki czujnik temperatury oraz krancowka pokazująca koniec druku. Czy jest możliwość aby po zadzialaniu krancowki wyłączył drukarkę?
Jeśli używasz marlina to zainteresuj się octoprint, na razie testuję na po zero w, działa ok a po zmianie na pi3/4 ogarnie też kamerę z rozpoznawaniem poprawności wydruku
ODPOWIEDZ