Przyganiał kocioł garnkowi... ale tak jak wspominałem (pisałem o tej wpadce już wcześniej) - ani w jednym ani w drugim przypadku nie jest to dla mnie dyskwalifikujące, każdemu może się zdarzyć problem wieku dziecięcego. Mam jeszcze kilka dni na decyzję bo muszę odesłać/wymienić włączniki (jestem noobem i myślałem że bistabilne to monostabilne z podtrzymaniem a nie zwykłe pstryczki...).
I zastanawiam się jeszcze czy jak kupię łącznik szklany, dotykowy i wsadzę pod niego srw-01 to da go radę ogarnąć? Czy tak lepiej nie kombinować?
@pzygmunt a mi się wydaje , że to wielkość produkcji i zapotrzebowanie rynku ma duży wpływ na możliwość wypuszczenia wadliwej serii.
Volkswagen miał w ostatnich czasach kilka wpadek i organizował akcje serwisowe , czy to znaczy że ta firma to amatorka ?
Zamówienia na shelly były składane w takich ilościach , że nie nadążali z produkcją , sam czekałem trzy tygodnie , a jest powiedzenie jak się człowiek śpieszy .......
Dobrze... w takim razie odpuszczam sobie ścieżkę profesjonalną i idę ścieżką amatorską. Jest dużo łatwiejsza. Nie wymaga tyle pracy. Przecież Supla ma takie zainteresowanie, że nie możecie zbyt długo czekać na nowe funkcjonalności. Prawda ? Proszę tylko usprawiedliwiajcie to, że Supla przestanie Wam działać tak samo jak usprawiedliwiacie Shelly. OK ?
[EDIT]
Co do VW. Oni najzwyczajniej d....i swoich klientów.
pzygmunt pisze: ↑czw wrz 05, 2019 7:51 am
Porównałeś dwie różne sytuacje. Co innego urządzenie, które działa niestabilnie. Co innego urządzenie, które staje w ogniu.
Skutek może był inny ale generalnie sytuacja była identyczna - jedna wadliwa partia/seria, niby mocno testujecie ale coś się przemknęło
tak btw. zrobienie trzykropka powoduje pokazanie się jakiejś dziwnej grafiki
pzygmunt piszesz teraz o sofcie i nowych jego funkcjonalnościach a tu raczej chodzi o błąd ludzki przy produkcji wyrobu , Ja uważam że Twoja wstrzemięźliwość w dodawaniu nowych funkcjonalności jest jak najbardziej ok . To ma działać a co będzie elementem wykonawczym niech sobie decyduje użytkownik
@pzygmunt - Ty jako "właściciel" SUPLI wogóle nie powinieneś brać udziału w takich dyskusjach . Niech się ludzie (tacy jak my, amatorzy , pasjonaci, ....) na tym forum sprzeczają , wymądrzają , wymieniają doświadczeniami , wyzywają, znieważają ........ Ciebie tu na tym forum wogóle nie powinno "być" . Ewentualnie (tak jak ZAMEL) powinieneś informować co nowego jest w SUPLI , jakie plany macie na najbliższą przyszłość , co nowego właśnie wdrożyliście , ewentualnie (jako admin tego forum) kasować niecenzuralne wypowiedzi - i tyle. Jeśli sie komuś to nie podoba SUPLA - trudno. Tym bardziej że najprawdopodobniej nowi forumowicze nie wiedzą kto Ty jesteś i traktują Twoje wypowiedzi jak zwykłego forumowicza.
Jeśli mogę coś zasugerwoać to powinniście mieć (Ty , Twoi ludzie z zespołu) helpdesk dla userów którzy zakupili lub chcą kupić wspierane produkty (czyli ZAMEL-a). Czyli taka korespondecja priv na bazie ticketów (otwieranie , ...korespondecja, porady, rozwiązywanie problemów....zamykanie ticketów) . Bo tego naprawdę brakuje. I przynajmniej byście mogli spokojnie się na pracy skupić a nie wdawać się w niepotrzebne niczego mądrego niewnoszące dyskusje.
@wsosniak Trudno się z Tobą nie zgodzić. Jak już pisałem wyżej, pracuję nad tym by się w tego typu dyskusje nie angażować. Jeszcze mi to nie wychodzi ale "staram się" Jest to jakaś nowość dla mnie z czym nie miałem styczności przez ostatnie 20 lat pracy zawodowej Wynika to oczywiście z charakteru i formy tego projektu.
pzygmunt pisze: ↑czw wrz 05, 2019 8:24 am
@wsosniak Trudno się z Tobą nie zgodzić.
.................
Jest to jakaś nowość dla mnie z czym nie miałem styczności przez ostatnie 20 lat pracy zawodowej Wynika to oczywiście z charakteru i formy tego projektu.
W/g mnie wynika to z tego, że SUPLA staje się coraz bardziej PROFESJONALNA, ma co raz wiecej użytkowników, szczególnie po wprowadzeniu MEW-ki i zaczyna to zauważać "konkurencja".
A ja, pomimo tego z czym Przemek musi się nie raz zmagać, cieszę się, że autor jest tak blisko użytkowników tego projektu - to jest ta wyjątkowość. Ktoś ma problem, to po chwili jest odpowiedź albo sugestia rozwiązania od autora lub pozostałej społeczności. Wiem, że nowych użytkowników przybywa, ale komunikacja na zasadzie ticketów jest dla mnie jakaś "sztuczna" (choć sam w części tak pracuję). Przy prostym problemie nie ma sprawy, ale przy złożonym problemie taka wymiana korespondencji w zgłoszeniu czasem nie ma końca
IMHO gdyby autor przybrał tylko model działania jaki proponuje kolega @wsosniak, to Supla stała by się kolejnym zwykłym produktem z półki.