Shelly 2.5 czy Zamel SRW-01

bladesss
Posts: 16
Joined: Wed Aug 21, 2019 10:03 am

Thu Sep 05, 2019 7:49 am

pzygmunt wrote:
Thu Sep 05, 2019 7:36 am
isom - na tym polega różnica pomiędzy profesjonalizmem, a amatorką.
viewtopic.php?p=24086#p24086

Przyganiał kocioł garnkowi... ale tak jak wspominałem (pisałem o tej wpadce już wcześniej) - ani w jednym ani w drugim przypadku nie jest to dla mnie dyskwalifikujące, każdemu może się zdarzyć problem wieku dziecięcego. Mam jeszcze kilka dni na decyzję bo muszę odesłać/wymienić włączniki (jestem noobem i myślałem że bistabilne to monostabilne z podtrzymaniem a nie zwykłe pstryczki...🤦‍♂️).

I zastanawiam się jeszcze czy jak kupię łącznik szklany, dotykowy i wsadzę pod niego srw-01 to da go radę ogarnąć? Czy tak lepiej nie kombinować?
User avatar
pzygmunt
Posts: 6410
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków
Contact:

Thu Sep 05, 2019 7:51 am

Porównałeś dwie różne sytuacje. Co innego urządzenie, które działa niestabilnie. Co innego urządzenie, które staje w ogniu.
isom
Posts: 44
Joined: Sat Oct 27, 2018 6:09 am

Thu Sep 05, 2019 7:53 am

@pzygmunt a mi się wydaje , że to wielkość produkcji i zapotrzebowanie rynku ma duży wpływ na możliwość wypuszczenia wadliwej serii.
Volkswagen miał w ostatnich czasach kilka wpadek i organizował akcje serwisowe , czy to znaczy że ta firma to amatorka ?
Zamówienia na shelly były składane w takich ilościach , że nie nadążali z produkcją , sam czekałem trzy tygodnie , a jest powiedzenie jak się człowiek śpieszy .......
User avatar
pzygmunt
Posts: 6410
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków
Contact:

Thu Sep 05, 2019 7:55 am

Dobrze... w takim razie odpuszczam sobie ścieżkę profesjonalną i idę ścieżką amatorską. Jest dużo łatwiejsza. Nie wymaga tyle pracy. Przecież Supla ma takie zainteresowanie, że nie możecie zbyt długo czekać na nowe funkcjonalności. Prawda ? Proszę tylko usprawiedliwiajcie to, że Supla przestanie Wam działać tak samo jak usprawiedliwiacie Shelly. OK ?

[EDIT]
Co do VW. Oni najzwyczajniej d....i swoich klientów.
bladesss
Posts: 16
Joined: Wed Aug 21, 2019 10:03 am

Thu Sep 05, 2019 7:59 am

pzygmunt wrote:
Thu Sep 05, 2019 7:51 am
Porównałeś dwie różne sytuacje. Co innego urządzenie, które działa niestabilnie. Co innego urządzenie, które staje w ogniu.
Skutek może był inny ale generalnie sytuacja była identyczna - jedna wadliwa partia/seria, niby mocno testujecie ale coś się przemknęło 🤷‍♂️

tak btw. zrobienie trzykropka powoduje pokazanie się jakiejś dziwnej grafiki
Attachments
srw.png
srw.png (42.14 KiB) Viewed 96 times
isom
Posts: 44
Joined: Sat Oct 27, 2018 6:09 am

Thu Sep 05, 2019 8:03 am

pzygmunt piszesz teraz o sofcie i nowych jego funkcjonalnościach a tu raczej chodzi o błąd ludzki przy produkcji wyrobu , Ja uważam że Twoja wstrzemięźliwość w dodawaniu nowych funkcjonalności jest jak najbardziej ok . To ma działać a co będzie elementem wykonawczym niech sobie decyduje użytkownik
wsosniak
Posts: 304
Joined: Sat Jun 02, 2018 8:02 am

Thu Sep 05, 2019 8:17 am

@pzygmunt - Ty jako "właściciel" SUPLI wogóle nie powinieneś brać udziału w takich dyskusjach . Niech się ludzie (tacy jak my, amatorzy , pasjonaci, ....) na tym forum sprzeczają , wymądrzają , wymieniają doświadczeniami , wyzywają, znieważają ........ Ciebie tu na tym forum wogóle nie powinno "być" . Ewentualnie (tak jak ZAMEL) powinieneś informować co nowego jest w SUPLI , jakie plany macie na najbliższą przyszłość , co nowego właśnie wdrożyliście , ewentualnie (jako admin tego forum) kasować niecenzuralne wypowiedzi - i tyle. Jeśli sie komuś to nie podoba SUPLA - trudno. Tym bardziej że najprawdopodobniej nowi forumowicze nie wiedzą kto Ty jesteś i traktują Twoje wypowiedzi jak zwykłego forumowicza.

Jeśli mogę coś zasugerwoać to powinniście mieć (Ty , Twoi ludzie z zespołu) helpdesk dla userów którzy zakupili lub chcą kupić wspierane produkty (czyli ZAMEL-a). Czyli taka korespondecja priv na bazie ticketów (otwieranie , ...korespondecja, porady, rozwiązywanie problemów....zamykanie ticketów) . Bo tego naprawdę brakuje. I przynajmniej byście mogli spokojnie się na pracy skupić a nie wdawać się w niepotrzebne niczego mądrego niewnoszące dyskusje.
User avatar
pzygmunt
Posts: 6410
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków
Contact:

Thu Sep 05, 2019 8:24 am

@wsosniak Trudno się z Tobą nie zgodzić. Jak już pisałem wyżej, pracuję nad tym by się w tego typu dyskusje nie angażować. Jeszcze mi to nie wychodzi ale "staram się" ;) Jest to jakaś nowość dla mnie z czym nie miałem styczności przez ostatnie 20 lat pracy zawodowej ;) Wynika to oczywiście z charakteru i formy tego projektu.
Patryk
Posts: 352
Joined: Mon Jan 07, 2019 7:51 pm

Thu Sep 05, 2019 8:38 am

pzygmunt wrote:
Thu Sep 05, 2019 8:24 am
@wsosniak Trudno się z Tobą nie zgodzić.
.................
Jest to jakaś nowość dla mnie z czym nie miałem styczności przez ostatnie 20 lat pracy zawodowej ;) Wynika to oczywiście z charakteru i formy tego projektu.
W/g mnie wynika to z tego, że SUPLA staje się coraz bardziej PROFESJONALNA, ma co raz wiecej użytkowników, szczególnie po wprowadzeniu MEW-ki i zaczyna to zauważać "konkurencja".
User avatar
Lucas
Posts: 381
Joined: Mon Jul 31, 2017 7:11 am
Location: Chrzanów

Thu Sep 05, 2019 8:39 am

A ja, pomimo tego z czym Przemek musi się nie raz zmagać, cieszę się, że autor jest tak blisko użytkowników tego projektu - to jest ta wyjątkowość. Ktoś ma problem, to po chwili jest odpowiedź albo sugestia rozwiązania od autora lub pozostałej społeczności. Wiem, że nowych użytkowników przybywa, ale komunikacja na zasadzie ticketów jest dla mnie jakaś "sztuczna" (choć sam w części tak pracuję). Przy prostym problemie nie ma sprawy, ale przy złożonym problemie taka wymiana korespondencji w zgłoszeniu czasem nie ma końca ;)

IMHO gdyby autor przybrał tylko model działania jaki proponuje kolega @wsosniak, to Supla stała by się kolejnym zwykłym produktem z półki.
Post Reply