Awaria modułów Zamel

Johan
Posty: 6
Rejestracja: sob sie 01, 2020 7:10 pm

Witam,

Mam zamontowane 3 modułu Zamel (2xROW-01, SRW). Od wczoraj wszystkie trzy przestały działać. W Supli mam zarejestrowane dodatkowo moduł Sonoff TH16 z oprogramowaniem Supla, który działa bez zarzutu. Mam również zainstalowane inne moduły (przez GH), które działają bez zarzutu. Awari uległy tylko moduły Zamel i to wszystkie jednocześnie.

Kiedy przełączam światło przyciskiem, to słychać że przekaźniki działają.
Czy ktoś wie co się mogło z nimi stać? Czy jest jakaś możliwość ich zresetowania zdalnego?
Szczerze powiedziawszy wizja rozpruwania ponownego gniazdek, żeby je sprawdzić, jest niezbyt zachęcająca:-(
Załączniki
Zamel.PNG
Zamel.PNG (129.36 KiB) Przejrzano 2283 razy
Awatar użytkownika
Robert Błaszczak
Posty: 4011
Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Zrób restart routera. Stawiam, że router to jakiś TP-Link.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak


Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Johan
Posty: 6
Rejestracja: sob sie 01, 2020 7:10 pm

Tak, router resetowałem w pierwszej kolejności, ale niestety to nic nie pomogło.:-(
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18352
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Albo problem z DNS albo limit urządzeń w routerze albo konflikt adresów. Przełącz SRW w tryb konfiguracji naciskając 10x przycisk jak na początku poniższego filmiku.

https://m.youtube.com/watch?v=al6R-Q65aP4

Podłącz się do sieci emitowanej przez moduł. Otwórz stronę http://192.168.4.1 i odczytaj co jest w LAST STATE.
Johan
Posty: 6
Rejestracja: sob sie 01, 2020 7:10 pm

LAST STATE: Domain not found

I co dalej z tym zrobić?
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18352
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Są dwa rozwiązania.

1. Aktualizacja oprogramowania modułów do najnowszej wersji (zalecane).
2. Wpisanie w ustawieniach adresu IP zamiast domeny.

Jeśli zdecydujesz się na 1 wyślij mi na priv-a adres email na którym masz konto.
piotrmuszynski
Posty: 15
Rejestracja: sob paź 08, 2022 6:35 pm

Witam. Posiadam 10 sterowników srw01. Mój ruter został zresetowany całkowicie i w aplikacji przestały działać mi rolety,jak wejdę w aplikacje to wszystko świeci się na czerwono. Mam utworzone różne harmonogramy itp.😁Czy muszę dodać każde z osobna jak robiłem to po ich zakupie? Jeśli tak to czy muszę rozkręcać przycisk klawiszowy przy każdym oknie,czy można zrobić to z klawisza na ścianie nie demontując go. Proszę o wskazówki jak to zrobić.Dziękuje za odpowiedzi.
Pietras81
Posty: 1730
Rejestracja: ndz lut 17, 2019 6:56 am
Lokalizacja: Osielsko

10 razy wciśnij przycisk i modul przełączy się w tryb konfiguracji. Wtedy skonfigurujesz go z nową siecią bo rozumiem że zmieniła Ci się nazwa sieci i hasło. Może łatwiej ustawić poprzednia nazwe i hasło. Nie trzeba wtedy konfigurować od nowa.
https://pietras-81.aqi.eco/
piotrmuszynski
Posty: 15
Rejestracja: sob paź 08, 2022 6:35 pm

Nie zmieniła mi się nazwa ani hasło.
piotrmuszynski
Posty: 15
Rejestracja: sob paź 08, 2022 6:35 pm

Czyli co mam zrobić? Czy jest możliwe żeby pozostać przy tych harmonogramach itp?Opisz mi to jak mam to zrobić jeśli możesz. Z góry dziękuję 😉👍
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja”