Cześć,
Czy jest jakaś Awaria svr16 ?
Moduły się nie łączą. Aplikacja również nie działa. Wisi na ekranie powitalnym z napisem łączenie...
Awaria cloud?
Był jakiś problem. Analizujemy przyczynę.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: pt sie 20, 2021 9:04 pm
svr26 tez się nie łączy z aplikacją cały czas rozłączony
svr26 działa poprawnie. Musisz szukać problemu po swojej stronie. Może masz iPhone i przywracałeś smartfon z backupu ?
Czy jest jakaś awaria na svr7? Dzisiaj od rana cały czas zrywa połączenie z aplikacją, pojawia się na chwilę połączenie aby po chwili je zerwać lub tylko część urządzeń jest na "zielono". Czy jest to wina serwera czy coś po mojej stronie? Ostatnio zmieniałem sieć wi-fi ale przez kilka dni działało bez zarzutu.
U mnie wszystko dziś działa ok (svr23).Markop99 pisze: ↑śr wrz 29, 2021 11:35 am Czy jest jakaś awaria na svr7? Dzisiaj od rana cały czas zrywa połączenie z aplikacją, pojawia się na chwilę połączenie aby po chwili je zerwać lub tylko część urządzeń jest na "zielono". Czy jest to wina serwera czy coś po mojej stronie? Ostatnio zmieniałem sieć wi-fi ale przez kilka dni działało bez zarzutu.
Twoje objawy sugerują, że albo Twój AP do WiFi nie daje rady z ilością urządzeń, albo masz za małą pulę adresów DHCP.
Mogło działać kilka dni ok. Czasem jakieś urządzenia mamy poza domem (telefony), albo są wyłączone, a potem je ktoś włącza i dzieją się cuda.
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2
Okazało się, że Funbox 6 od Orange ma ustawiony "standard Wi Fi - 6 (IEEE 802.11ax)" wystarczyło to odznaczyć i wszystko działa. Chociaż ponoć ten standard WiFi powinien działać bezproblemowo ze "starszymi" urządzeniami .klew pisze: ↑śr wrz 29, 2021 11:42 amU mnie wszystko dziś działa ok (svr23).Markop99 pisze: ↑śr wrz 29, 2021 11:35 am Czy jest jakaś awaria na svr7? Dzisiaj od rana cały czas zrywa połączenie z aplikacją, pojawia się na chwilę połączenie aby po chwili je zerwać lub tylko część urządzeń jest na "zielono". Czy jest to wina serwera czy coś po mojej stronie? Ostatnio zmieniałem sieć wi-fi ale przez kilka dni działało bez zarzutu.
Twoje objawy sugerują, że albo Twój AP do WiFi nie daje rady z ilością urządzeń, albo masz za małą pulę adresów DHCP.
Mogło działać kilka dni ok. Czasem jakieś urządzenia mamy poza domem (telefony), albo są wyłączone, a potem je ktoś włącza i dzieją się cuda.