Status urządzenia ROZŁĄCZONY

MikołajK
Posty: 4
Rejestracja: pt maja 07, 2021 4:03 am

Cześć!

Mam problem z urządzeniem LIW-01. Przeszedłem całą konfigurację, a status urządzenia to nadal ROZŁĄCZONY... W załącznikach podrzucam screen z Clouda i z aplikacji (Android). Kostkę musiałem konfigurować ręcznie przez stronę, nie automatycznie w appce. Dodam jeszcze, że dioda na LIW-01 dalej miga, mimo połączenia z routerem.

Z góry dziękuję za pomoc!
Mikołaj
Załączniki
Screenshot_20210507-060601.jpg
Screenshot_20210507-060601.jpg (88.36 KiB) Przejrzano 1695 razy
Screenshot_20210506-215408.jpg
Screenshot_20210506-215408.jpg (337.97 KiB) Przejrzano 1695 razy
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18280
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Jak daleko do routera ?
MikołajK
Posty: 4
Rejestracja: pt maja 07, 2021 4:03 am

Router jest w pokoju obok.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18280
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Spróbuj podłączyć LIW-a do hotspota i obserwuj czy tak samo się zachowuje.
MikołajK
Posty: 4
Rejestracja: pt maja 07, 2021 4:03 am

Próbowałem podłączyć pod hotspota i nic... Nie chce się przełączyć ze starych ustawień.
Wyłączyłem router, a LIW nadal nie przyjmuje nowych ustawień i tylko miga diodą.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18280
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Odczytaj LAST STATE. Jak chcesz mogę wystawić Ci aktualizacje do 2.8.0 ale gdzieś musisz połączyć LIW-a z serwerem.
MikołajK
Posty: 4
Rejestracja: pt maja 07, 2021 4:03 am

Bardzo dziękuję za szybkie odpowiedzi.
Udało się! Wszystko śmiga, jak powinno.
Zrobiłem jeszcze inaczej. Usunąłem urządzenie z Clouda i dodałem je ponownie. Klasyk w IT - wyłącz i włącz ponownie.
Jeszcze raz dziękuję za wsparcie! ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZAMEL LIW-01”