Wyłączający się harmonogram

Post Reply
proxxon
Posts: 13
Joined: Wed Nov 22, 2017 2:42 pm

Fri Jan 05, 2018 12:33 pm

Witam,

Posiadam Sonoffa Basic z wgranym softem od Zibiego (ver. 2.0, sterowanie manualne na dodatkowym GPIO przy zwarciu do masy).

Sprawdzałem to chyba z 3 razy zanim postanowiłem napisać. Coś jest nie tak z jednorazowym harmonogramem który próbuję ustawić. Dodam że harmonogram w trybie cyklicznym dla tego kanału działa bez problemu (codziennie o 00:00 wyłącza mi światło). Chodzi o to że jak ustawię sobie harmonogram jednorazowy (na kolejny dzień, na godzinę 6:50) to po jakimś czasie jego status samoczynnie zmienia się na "wyłączony". Zgłupiałem już bo myślałem że sam go nie włączam czy coś w tym stylu ale dzisiaj przekonałem się po raz kolejny. Ustawiłem harmonogram na jutro na 6:50 (zrobiłem to dzisiaj koło godziny 11:00). Po zalogowaniu się do Supla Cloud koło godziny 12:30 pojawił się status "wyłączony". Czy ma to związek z wersją/kompilacją softu na Sonoffie? Mogę podać który serwer i mail w celu sprawdzenia logów...
User avatar
fracz
Posts: 1583
Joined: Fri Oct 28, 2016 10:56 pm
Location: Rybna

Fri Jan 05, 2018 1:52 pm

Znalazłeś błąd w cloudzie, dzięki :-)

Dodałem do naprawienia: https://github.com/SUPLA/supla-cloud/issues/175
Post Reply