Nowe urządzenie

Awatar użytkownika
Klos
Posty: 25
Rejestracja: sob kwie 15, 2017 11:46 am
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

śr mar 14, 2018 4:14 pm

Cześć
Jak w temacie, jak dodać nowe urządzenie? W tej samej lokalizacji czy w nowej? Jest jakaś instrukcja?
Castorama Gdańsk. Elektronika, lasery. Zdjęcia z drona www.imagesky.pl
Awatar użytkownika
slawek
Posty: 2225
Rejestracja: pn mar 14, 2016 11:48 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

śr mar 14, 2018 4:51 pm

Jak chcesz - to zależy od ciebie
Gdy wszystkie możliwe sposoby zawiodą - pozostaje przeczytać instrukcję...
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 8413
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

śr mar 14, 2018 5:18 pm

W aplikacji klikasz dodaj urządzenie, a w cloudzie przypisujesz do lokalizacji
Awatar użytkownika
Klos
Posty: 25
Rejestracja: sob kwie 15, 2017 11:46 am
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

sob mar 17, 2018 6:15 am

Ok
Castorama Gdańsk. Elektronika, lasery. Zdjęcia z drona www.imagesky.pl
jarsek
Posty: 13
Rejestracja: śr lut 21, 2018 6:39 am

sob mar 17, 2018 7:37 am

Korzystając z tematu zapytam dlaczego nie mogę dodać nowego urządzenia w aplikacji.Wyświetla komunikat : "Kreator dodawania jest dostępny tylko gdy nawiązano połączenie z serwerem na podstawie wprowadzonego w ustawieniach adresu email."
Przecież adres mam wprowadzony , w Cloud rejestracja urządzeń włączona..nie rozumiem o co chodzi.
Awatar użytkownika
slawek
Posty: 2225
Rejestracja: pn mar 14, 2016 11:48 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

sob mar 17, 2018 9:36 am

Połącz się smarfonem przez to Wi-Fi, do którego dodajesz urządzenie

PS. A serwer to .org czy własny?
Gdy wszystkie możliwe sposoby zawiodą - pozostaje przeczytać instrukcję...
jarsek
Posty: 13
Rejestracja: śr lut 21, 2018 6:39 am

sob mar 17, 2018 11:30 am

serwer .org
Awatar użytkownika
fracz
Posty: 1831
Rejestracja: pt paź 28, 2016 10:56 pm
Lokalizacja: Rybna

sob mar 17, 2018 12:23 pm

Komunikat oznacza że konfigurowales smartfona za pomocą id dostępu i hasła a nie adresu mailowego. Jeśli jesteś pewny że w ustawieniach aplikacji masz wpisany adres mailowy to coś jest nie tak.
jarsek
Posty: 13
Rejestracja: śr lut 21, 2018 6:39 am

sob mar 17, 2018 1:44 pm

Tak właśnie konfigurowałem.Po wykasowaniu wszystkiego i wpisaniu samego adresu mailowego wszystko wystartowało.Dzięki fracz.
ODPOWIEDZ