Nie mogę dodać telefonu smartfona

luki
Posts: 14
Joined: Sun Dec 09, 2018 6:33 pm

Sun Dec 09, 2018 6:48 pm

Witam serdecznie. Jestem początkującym użytkownikiem supla więc proszę o wyrozumiałość ;).
Mój problem wygląda następująco : na jednym z telefonów zainstalowałem supla poczym zgodnie z instrukcją obsługi dodałem swój telefon do programu, zainstalowałem urządzenie row 01 i wszystko działa 😁. Teraz chciałem przed dalszym dodawaniem urządzeń udostępnić owe urządzenie na innym telefonie i tutaj zaczynają się problemy. Zainstalowałem supla, wchodzę na stronę supla.org, smartfony i niestety nie mogę wyszukać urządzenia. Sieć wifi jest oczywiście ta sama, jest włączona lokalizacja i nadal nic. Proszę o jakiś wskazówkę co robię źle, dlaczego nie mogę znaleźć smartfona. I jeszcze jedno pytanie, czy to jest normalnie że jak wchodzę na swoje miejsce konto, smartfony, telefon jest widoczny a na dole po prawej stronie widnieje napis "bezczynny". Proszę o pomoc z góry dziękuję, pozdrawiam
Simono
Posts: 304
Joined: Mon Sep 17, 2018 5:26 pm

Sun Dec 09, 2018 6:53 pm

Czy włączyłeś na stronie supli możliwość rejestracji nowych telefonów (w prawym górnym rogu do kliknięcia)?
User avatar
pzygmunt
Posts: 6690
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków
Contact:

Sun Dec 09, 2018 7:04 pm

Upewnij się, że dodawanie smartfonów jest włączone (cloud.supla.org).
W drugim smartfonie wpisz ten sam adres e-mail co w pierwszym.
Jak się w cloudzie pojawi to ustaw mu identyfikator dostępu.
luki
Posts: 14
Joined: Sun Dec 09, 2018 6:33 pm

Sun Dec 09, 2018 7:08 pm

Chodzi o rejestrację klientów tak? Mam aktywna, to jest w smartfony/aplikacje klienckie
Attachments
received_416848405819983.png
received_416848405819983.png (74.08 KiB) Viewed 1106 times
luki
Posts: 14
Joined: Sun Dec 09, 2018 6:33 pm

Sun Dec 09, 2018 7:11 pm

Już tak robiłem, na innym telefonie wpisywałem ten sam adres email i wyskakują mi mój telefon, nie wiem czy tak ma być czy powinien wyskoczyć ten na którym obecnie pracuję
User avatar
pzygmunt
Posts: 6690
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków
Contact:

Sun Dec 09, 2018 7:38 pm

Gdzie Ci „wyskakuje”? Wrzuć screeny
luki
Posts: 14
Joined: Sun Dec 09, 2018 6:33 pm

Sun Dec 09, 2018 7:48 pm

Chodzi o to że jak loguje się na innym telefonie ze swojego konta to cały czas wyskakuje mi w smartfonach mój telefon pierwszy na którym zakładałem konto.

Udało mi się dodać telefon w smartfonach na drugim telefonie, zrobiłem tak że na początku zalogowałem się w programie supla a później na stronie supla.org. Przez chwilę na stronie supla telefon był aktywny i dlatego udało mi się go dodać, ale nadal nie widać go na pierwszym telefonie, cały czas to samo. Teraz są dwa telefony każdy dodany w smartfonach ale nie widać ich razem na żadnym z telefonów. Proszę o jakies wskazówki jak to zrobić, dziękuję
User avatar
o_rany
Posts: 196
Joined: Wed Nov 14, 2018 5:32 pm
Location: Sosnowiec
Contact:

Sun Dec 09, 2018 8:01 pm

W aplikacji Supla na obu wyświetlaczach każdego z telefonów będzie widać to samo.
Chcesz widzieć cos innego?
luki
Posts: 14
Joined: Sun Dec 09, 2018 6:33 pm

Sun Dec 09, 2018 8:18 pm

Oki Oki, nie o to mi chodzi. To jest logiczne że jak w aplikacji wprowadzę swoje dane to muszę wiedzieć to co jest przypisane na supla.org. Ale dlaczego jak wchodzę na dwa różne telefony i loguje się na tym samym koncie na supla.org to zawsze widzę tylko swój telefon w smartfonach? Mam telefon Sony i Huawei, Sony to pierwszy telefon i na nim wszystko działa, teraz wchodzę na swoje konto przez telefon Huawei (telefon dwa) i tam tez w smartfonach widzę sony tel 1. Jak loguje się z innego konta na telefonie Huawei przypisanego wlasnie do tego telefonu to tak jak wcześniej pisałem udało mi się w smartfonach dodac telefon Huawei (wkoncu go znalazlo). Ale nadal na głównym telefonie 1 , nie jest widoczny telefon 2. I to jest mój problem, nie mogę dodać drugiego telefonu żeby móc mu przypisac lokalizację. Mam nadzieję że teraz w miarę opisałem swój problem
User avatar
wojtas567
Posts: 1763
Joined: Sun Apr 03, 2016 7:16 pm
Location: Olsztyn

Sun Dec 09, 2018 9:31 pm

Spróbuj drugi telefon dodać za pomocą maila a nie danych które są na głównej stronie supla.org może wtedy będzie oki.
Pozdrawiam
Wojtek
Post Reply