Nie mogę dodać telefonu smartfona

luki
Posty: 14
Rejestracja: ndz gru 09, 2018 6:33 pm

Witam serdecznie. Jestem początkującym użytkownikiem supla więc proszę o wyrozumiałość ;).
Mój problem wygląda następująco : na jednym z telefonów zainstalowałem supla poczym zgodnie z instrukcją obsługi dodałem swój telefon do programu, zainstalowałem urządzenie row 01 i wszystko działa 😁. Teraz chciałem przed dalszym dodawaniem urządzeń udostępnić owe urządzenie na innym telefonie i tutaj zaczynają się problemy. Zainstalowałem supla, wchodzę na stronę supla.org, smartfony i niestety nie mogę wyszukać urządzenia. Sieć wifi jest oczywiście ta sama, jest włączona lokalizacja i nadal nic. Proszę o jakiś wskazówkę co robię źle, dlaczego nie mogę znaleźć smartfona. I jeszcze jedno pytanie, czy to jest normalnie że jak wchodzę na swoje miejsce konto, smartfony, telefon jest widoczny a na dole po prawej stronie widnieje napis "bezczynny". Proszę o pomoc z góry dziękuję, pozdrawiam
Simono
Posty: 405
Rejestracja: pn wrz 17, 2018 5:26 pm

Czy włączyłeś na stronie supli możliwość rejestracji nowych telefonów (w prawym górnym rogu do kliknięcia)?
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18280
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Upewnij się, że dodawanie smartfonów jest włączone (cloud.supla.org).
W drugim smartfonie wpisz ten sam adres e-mail co w pierwszym.
Jak się w cloudzie pojawi to ustaw mu identyfikator dostępu.
luki
Posty: 14
Rejestracja: ndz gru 09, 2018 6:33 pm

Chodzi o rejestrację klientów tak? Mam aktywna, to jest w smartfony/aplikacje klienckie
Załączniki
received_416848405819983.png
received_416848405819983.png (74.08 KiB) Przejrzano 6969 razy
luki
Posty: 14
Rejestracja: ndz gru 09, 2018 6:33 pm

Już tak robiłem, na innym telefonie wpisywałem ten sam adres email i wyskakują mi mój telefon, nie wiem czy tak ma być czy powinien wyskoczyć ten na którym obecnie pracuję
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18280
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am