Gniazdka sonoff s2o jak skonfigurować z

Kris99999
Posty: 3
Rejestracja: ndz gru 16, 2018 7:16 pm

Witam mam taki problem zakupiłem dwa gniazdka sonoff z wgraną supla tylko niewiem jak to skonfigurować. Pobrałem suple na telefon z Google play, zarejestrowałem się i otrzymałem dane supla-dev i supla client do wpisania w aplikacji na smartfona. Gniazdko po podłączeniu do gniazdka Odrazu szybko miga na zielono lub gdy nacisne świeci się w połowie na niebiesko i szybko miga druga połowa na zielono, ale chodzi mi głównie jak wpisać te dane. Bo chyba robię coś źle. Gniazdko wykrywa w sieciach wifi tylko niewiem jak to wpisać w ustawieniach urzadzenia/wifi? Gdy wyszukuje i chce dodać urzadzenie przez aplikację to mi wyskakuje że przekroczona czas oczekiwania na danie wifi czy coś podobnego. Ma ktoś krok po kroku jakieś materiały lub mógłby opisać jak to zrobić? Byłbym bardzo wdzięczny bo jestem całkiem zielony w tym temacie
Załączniki
Screenshot_20181216-204032.jpg
Screenshot_20181216-204032.jpg (163.58 KiB) Przejrzano 2797 razy
Screenshot_20181216-204005.jpg
Screenshot_20181216-204005.jpg (309.47 KiB) Przejrzano 2797 razy
IMG_20181216_203909.jpg
IMG_20181216_203909.jpg (2.38 MiB) Przejrzano 2797 razy
Awatar użytkownika
slawek
Posty: 2465
Rejestracja: pn mar 14, 2016 11:48 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Połącz się z siecią SUPLA......, otwórz w przeglądarce stronę 192.168.4.1 i wpisz tam dane ze swego konta.
Sprawdź, czy na koncie cloud masz włączone dodawanie urządzeń, jeśli nie - włącz.
Potem restart urządzenia, następnie wchodzisz na konto -> Moja SUPLA - i powinno się pojawić urządzenie.
Konfigurujesz kanały (przekaźnik, termometr - jeśli jest) i - cieszysz się SUPLĄ
TEORIA jest wtedy gdy wszystko wiemy i nic nie działa
PRAKTYKA jest wtedy gdy wszystko działa a my nie wiemy dlaczego
My łączymy teorię z praktyką czyli nic nie działa i nikt nie wie dlaczego
Kris99999
Posty: 3
Rejestracja: ndz gru 16, 2018 7:16 pm

Ok wyskakuje mi coś takiego czyli w mailu wpisuje tego którego użyłem do rejestracji tak do supli tak? , nazwę serwera która otrzymałem do wpisania supla-dev? a w tym wifi settings to nazwę i hasło mojego domowego wifi?
Załączniki
Screenshot_20181217-223123.jpg
Screenshot_20181217-223123.jpg (232.69 KiB) Przejrzano 2706 razy
Awatar użytkownika
slawek
Posty: 2465
Rejestracja: pn mar 14, 2016 11:48 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Kris99999 pisze: pn gru 17, 2018 9:43 pm Ok wyskakuje mi coś takiego czyli w mailu wpisuje tego którego użyłem do rejestracji tak do supli tak?nazwę serwera która otrzymałem do wpisania supla-dev?
Tak
a w tym wifi settings to nazwę i hasło mojego domowego wifi?
Tak - nazwę sieci i hasło do niej (nie mail - jak masz na zrzucie)
TEORIA jest wtedy gdy wszystko wiemy i nic nie działa
PRAKTYKA jest wtedy gdy wszystko działa a my nie wiemy dlaczego
My łączymy teorię z praktyką czyli nic nie działa i nikt nie wie dlaczego
Kris99999
Posty: 3
Rejestracja: ndz gru 16, 2018 7:16 pm

Ok więc udało mi się jakiś połączyć tylko teraz niewiem jak sterować gniazdkiem świeci się włącznik na gniazdku na zielono tak powoli miga niewiem czy nie powinien się świecić na stałe, a w aplikacji na smartfona są dwie czerwone kropki i ani w jedną ani druga nie mogę przesunąć żeby wlaczyc/wyłączyć
Załączniki
Screenshot_20181218-233537.jpg
Screenshot_20181218-233537.jpg (112.62 KiB) Przejrzano 2613 razy
Screenshot_20181218-233757.jpg
Screenshot_20181218-233757.jpg (319.42 KiB) Przejrzano 2613 razy
Screenshot_20181218-234023.jpg
Screenshot_20181218-234023.jpg (304.24 KiB) Przejrzano 2613 razy
Awatar użytkownika
slawek
Posty: 2465
Rejestracja: pn mar 14, 2016 11:48 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Wygląda to jakby zgubił zasięg albo z innego powodu się rozłączył. Kropki mają być zielone.
TEORIA jest wtedy gdy wszystko wiemy i nic nie działa
PRAKTYKA jest wtedy gdy wszystko działa a my nie wiemy dlaczego
My łączymy teorię z praktyką czyli nic nie działa i nikt nie wie dlaczego
Gucio2607.
Posty: 508
Rejestracja: wt sie 22, 2017 1:56 pm

Jak miga tzn. ze nie ma polaczenia z supla cloud.Skoro pokazalo sie w aplikacji to wszystkie dane wpisales prawidlowo i sie polaczyl. Sprobuj przeniesc to gniazdko blizej routera i sprawdz czy sie polaczy
Zainstalowane:
11x sonoff basic, 1x sonoff gate, 1x Yunshan, 2x H801, 7x sonoff touch(1,2,3 gang), 1x sonoff 4ch PRO
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc”