Page 1 of 2

CLOUD 2.3.0 - Harmonogram

Posted: Sat Dec 22, 2018 11:08 am
by Beku
Cześć,

Przy próbie utworzenia nowego harmonogramu pojawia się błąd Value "" is not TRUE.

Re: CLOUD 2.3.0 - Harmonogram

Posted: Sat Dec 22, 2018 1:25 pm
by fracz
No to przecież komunikat prawdę mówi :lol:

Potrzebuję info jaką funkcję miał kanał który chciałeś oharmonogramować oraz w jakim trybie miał być ten harmonogram (dzienny/minutowy...).

Re: CLOUD 2.3.0 - Harmonogram

Posted: Sat Dec 22, 2018 3:27 pm
by Beku
No tak, komunikat jak najbardziej prawidłowy. 😀 w zasadzie to nie ma znaczeni bo komunikat pojawia się niezależnie co bym wybrał, dzienny minutowy czy jednorazowy. Przy zmianie godzin czy minut komunikat się powtarza i nie są się zapisać harmonogramu. Kanał w zasadzie standardowy sonoff 4ch normalnie mogę nim sterować przez apke w tel... zrobiłem grupę 2 przekaźników i takie cuda przy próbie zrobienie harmonogramu. A ciekawsze ze wczoraj na innym urządzeniu harmonogram zrobiłem.

Re: CLOUD 2.3.0 - Harmonogram

Posted: Sat Dec 22, 2018 3:29 pm
by pzygmunt
Beku wrote:
Sat Dec 22, 2018 3:27 pm
No tak, komunikat jak najbardziej prawidłowy. 😀 w zasadzie to nie ma znaczeni bo komunikat pojawia się niezależnie co bym wybrał, dzienny minutowy czy jednorazowy. Przy zmianie godzin czy minut komunikat się powtarza i nie są się zapisać harmonogramu. Kanał w zasadzie standardowy sonoff 4ch normalnie mogę nim sterować przez apke w tel... zrobiłem grupę 2 przekaźników i takie cuda przy próbie zrobienie harmonogramu. A ciekawsze ze wczoraj na innym urządzeniu harmonogram zrobiłem.
Wyślij na priv-a adres email na którym masz konto i id kanału/grupy dla której chcesz utworzyć harmonogram.

Re: CLOUD 2.3.0 - Harmonogram

Posted: Sat Dec 22, 2018 5:52 pm
by pzygmunt
Jakiej przeglądarki używasz ?
Próbowałeś wyczyścić cache przeglądarki ?
Zrobiłem kopię serwera i na kopii zalogowałem się na Twoje konto. Nie mogę wywołać tego samego błędu.
Czy możesz nagrać jakieś wideo pokazujące jak wywołać ten błąd ?

Re: CLOUD 2.3.0 - Harmonogram

Posted: Sat Dec 22, 2018 6:49 pm
by Beku
Używam chrome’a spróbuje wyczyścić cache i dam znać. Dzisiaj już nie nagram nic ale jutro spróbuje wrzucić. Dzięki za poświęcony czas.

Re: CLOUD 2.3.0 - Harmonogram

Posted: Sun Dec 23, 2018 8:22 am
by Beku
Na innym komputerze harmonogram utworzyłem bez żadnych problemów. Być może problem na tym jednym wynika z faktu że wcześniej używałem nacjom clouda 2.2 i może rzeczywiście w cache coś zostało.

A tak przy okazji Wesołych Świąt !🙂 Robicie dobrą robotę 🙂

Re: CLOUD 2.3.0 - Harmonogram

Posted: Sun Dec 23, 2018 1:31 pm
by kris.gie
Mam taki sam błąd jak kolega powyżej, wyślę dane na priv.
Wesołych Świąt :)

Re: CLOUD 2.3.0 - Harmonogram

Posted: Sun Dec 23, 2018 1:53 pm
by artur_n
Potwierdzam u mnie dziś chciałem stworzyć harmonogram i też mam ten błąd.
Powtarza się niezależnie od przeglądarki. Próbowałem na komputerze jak i telefonie.
Nagranie:
https://www.dropbox.com/s/rb6af02j4lk8w ... 8.mp4?dl=0

Re: CLOUD 2.3.0 - Harmonogram

Posted: Sun Dec 23, 2018 3:20 pm
by wrobel111
U mnie robiło się tak w chrome na telefonie, na komputerze z firefoxem jest okej