Rozłączona supla

Post Reply
AdamColus
Posts: 24
Joined: Thu May 16, 2019 6:41 am

Tue Sep 03, 2019 12:22 pm

Cześć. Mam problem - internet w domu na pewno jest a wszystkie moduły rozłączone. Da się jakoś zaradzić zdalnie?
User avatar
pzygmunt
Posts: 6410
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków
Contact:

Tue Sep 03, 2019 12:26 pm

Wyślij na priv-a adres email na którym masz konto. Zerknę w logi.
User avatar
pzygmunt
Posts: 6410
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków
Contact:

Tue Sep 03, 2019 1:14 pm

Nic szczególnego w logach nie widzę poza tym, że rzeczywiście wszystkie Twoje urządzenia są offline.
Dodatkowo zrestartowłem specjalnie dla Ciebie supla-server ale nic to nie zmieniło.
Być może jakiś firewall Twojego dostawcy zaczął blokować połączenia z naszymi serwerami ?
AdamColus
Posts: 24
Joined: Thu May 16, 2019 6:41 am

Tue Sep 03, 2019 2:45 pm

No trudno. To Polsat cyfrowy więc chyba osób z problemami byłoby więcej. Ktoś podjedzie restart routera zrobić. Na przyszłość muszę dać wkład do gniazdka który będzie go restartował np co dwie godziny. Dziękuję za pomoc
User avatar
Lector
Posts: 453
Joined: Fri Nov 17, 2017 2:26 pm
Location: Poznań
Contact:

Tue Sep 03, 2019 2:47 pm

Jeżeli to LTE, a ruter ma jeszcze pasmo 5GHz to je wyłącz. U mnie o niebo lepiej, LTE Orange Huawei B315 - chyba.
Patryk
Posts: 352
Joined: Mon Jan 07, 2019 7:51 pm

Tue Sep 03, 2019 2:49 pm

AdamColus wrote:
Tue Sep 03, 2019 2:45 pm
No trudno. To Polsat cyfrowy więc chyba osób z problemami byłoby więcej. Ktoś podjedzie restart routera zrobić. Na przyszłość muszę dać wkład do gniazdka który będzie go restartował np co dwie godziny. Dziękuję za pomoc
Na przyszłość:
viewtopic.php?p=45399#p45399
AdamColus
Posts: 24
Joined: Thu May 16, 2019 6:41 am

Tue Sep 03, 2019 3:14 pm

Lector wrote:
Tue Sep 03, 2019 2:47 pm
Jeżeli to LTE, a ruter ma jeszcze pasmo 5GHz to je wyłącz. U mnie o niebo lepiej, LTE Orange Huawei B315 - chyba.
To u mnie Huawei B525 chyba z tego co pamiętam. Nie używam 5G więc wyłączę po powrocie i zobaczę. Dzieki
AdamColus
Posts: 24
Joined: Thu May 16, 2019 6:41 am

Tue Sep 03, 2019 3:15 pm

Patryk wrote:
Tue Sep 03, 2019 2:49 pm
AdamColus wrote:
Tue Sep 03, 2019 2:45 pm
No trudno. To Polsat cyfrowy więc chyba osób z problemami byłoby więcej. Ktoś podjedzie restart routera zrobić. Na przyszłość muszę dać wkład do gniazdka który będzie go restartował np co dwie godziny. Dziękuję za pomoc
Na przyszłość:
viewtopic.php?p=45399#p45399
Nie ogarnę... To chyba dla nie za trudne :(
Post Reply