Rozłączona supla

AdamColus
Posty: 25
Rejestracja: czw maja 16, 2019 6:41 am

wt wrz 03, 2019 12:22 pm

Cześć. Mam problem - internet w domu na pewno jest a wszystkie moduły rozłączone. Da się jakoś zaradzić zdalnie?
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 7747
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

wt wrz 03, 2019 12:26 pm

Wyślij na priv-a adres email na którym masz konto. Zerknę w logi.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 7747
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

wt wrz 03, 2019 1:14 pm

Nic szczególnego w logach nie widzę poza tym, że rzeczywiście wszystkie Twoje urządzenia są offline.
Dodatkowo zrestartowłem specjalnie dla Ciebie supla-server ale nic to nie zmieniło.
Być może jakiś firewall Twojego dostawcy zaczął blokować połączenia z naszymi serwerami ?
AdamColus
Posty: 25
Rejestracja: czw maja 16, 2019 6:41 am

wt wrz 03, 2019 2:45 pm

No trudno. To Polsat cyfrowy więc chyba osób z problemami byłoby więcej. Ktoś podjedzie restart routera zrobić. Na przyszłość muszę dać wkład do gniazdka który będzie go restartował np co dwie godziny. Dziękuję za pomoc
Awatar użytkownika
Lector
Posty: 488
Rejestracja: pt lis 17, 2017 2:26 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

wt wrz 03, 2019 2:47 pm

Jeżeli to LTE, a ruter ma jeszcze pasmo 5GHz to je wyłącz. U mnie o niebo lepiej, LTE Orange Huawei B315 - chyba.
Patryk
Posty: 701
Rejestracja: pn sty 07, 2019 7:51 pm

wt wrz 03, 2019 2:49 pm

AdamColus pisze:
wt wrz 03, 2019 2:45 pm
No trudno. To Polsat cyfrowy więc chyba osób z problemami byłoby więcej. Ktoś podjedzie restart routera zrobić. Na przyszłość muszę dać wkład do gniazdka który będzie go restartował np co dwie godziny. Dziękuję za pomoc
Na przyszłość:
viewtopic.php?p=45399#p45399
AdamColus
Posty: 25
Rejestracja: czw maja 16, 2019 6:41 am

wt wrz 03, 2019 3:14 pm

Lector pisze:
wt wrz 03, 2019 2:47 pm
Jeżeli to LTE, a ruter ma jeszcze pasmo 5GHz to je wyłącz. U mnie o niebo lepiej, LTE Orange Huawei B315 - chyba.
To u mnie Huawei B525 chyba z tego co pamiętam. Nie używam 5G więc wyłączę po powrocie i zobaczę. Dzieki
AdamColus
Posty: 25
Rejestracja: czw maja 16, 2019 6:41 am

wt wrz 03, 2019 3:15 pm

Patryk pisze:
wt wrz 03, 2019 2:49 pm
AdamColus pisze:
wt wrz 03, 2019 2:45 pm
No trudno. To Polsat cyfrowy więc chyba osób z problemami byłoby więcej. Ktoś podjedzie restart routera zrobić. Na przyszłość muszę dać wkład do gniazdka który będzie go restartował np co dwie godziny. Dziękuję za pomoc
Na przyszłość:
viewtopic.php?p=45399#p45399
Nie ogarnę... To chyba dla nie za trudne :(
ODPOWIEDZ