Pomoc w podłączeniu zewnętrznego przełącznika

Orjent1337
Posty: 5
Rejestracja: pt wrz 06, 2019 6:45 pm

Z góry ostrzegam jestem amatorem, udało mi się wgrac softa supla co uważam juz za mój spory sukces.

Czy pomożecie mi/pokierujecie mnie co mam zrobić, abym mógł podłączyć/aktywowac zewnętrzny przełącznik bistabilny (on/off).
Wcześniej podłączenie wyglądało tak: GPIO14 - GND zwarcie dwóch pinów powodowało zapalenie swiatła niezależnie. Udało mi się to osiągnąć na oryginalnym oprogramowaniu jednak aplikacja była tak denerwująca dlatego szukam alternatyw.
t0mek
Posty: 73
Rejestracja: sob gru 02, 2017 11:24 am
Lokalizacja: Legnica

Jaki sprzęt? Jaki soft? Konkretnie pisz
Pozdrawiam
Tomek
Orjent1337
Posty: 5
Rejestracja: pt wrz 06, 2019 6:45 pm

Zwykły Sonoff Basic, aktualnie mam wgrany oficjalny soft supla ITEAD SONOFF WIFI SMART SWITCH
pirat
Posty: 113
Rejestracja: ndz maja 12, 2019 12:22 pm

W którym miejscu utknąłeś wpisałeś do sonoffa poprawne dane czyli nazwa sieci hasło oraz dane do połączenia z suplą?
W supla cloud widzisz sonofa? jest połączony?
Orjent1337
Posty: 5
Rejestracja: pt wrz 06, 2019 6:45 pm

Tak to wszystko co podałes śmiga bez problemu, mogę ze strony panelu www włączac/wyłączać, ustawic termometr ( oczywiscie nie mam go podłaczonego w sonoffie)

Jednak oprocz tego własnie chcę do tego przełącznika dorzucić zewnętrzny włacznik coś w stylu zwykłego gniazdka sciennego, aby mozna było też normalnie wyłączyć światło nie bawiąc się w ten mały guziczek na przełączniku
pirat
Posty: 113
Rejestracja: ndz maja 12, 2019 12:22 pm

Pozostaje Ci przylutować przewody pod ten mały guziczek i podłączyć je do wyłącznika na ścianie sonoff basic nie ma specjalnie wyprowadzeń pod wyłącznik jeśli o to Ci chodzi
t0mek
Posty: 73
Rejestracja: sob gru 02, 2017 11:24 am
Lokalizacja: Legnica

Zależy od wersji sonoffa ;)
viewtopic.php?f=11&t=3843
Pozdrawiam
Tomek
isom
Posty: 48
Rejestracja: sob paź 27, 2018 6:09 am