Nie mogę się zalogować

soren
Posty: 151
Rejestracja: pn cze 04, 2018 7:36 am

pn lut 10, 2020 4:17 pm

Cześć sprawa wygląda następująco suple uzytkjja juz ponad 2 lata dodalem dziesiątki modolow zawsze działało. Teraz wyslalem sonofa z wgranym softem do kolegi który mieszka 500km dalej. Sofr sprawdziłem umnie działał ze swego clauda usunelem u niego jak prubujemy dodac wyswietla sie się nowa siec wpisujemy hasla wiffi itd ale po ponownyn restarcie sonof ciagle mruga nie moz3 się połączyć z siecią co więcej przy każdej nowej prubie sonif sie laczy z i nnym serwerem raz 21 ra 20 raz 25 hasla location id idr zostaja takie same raczej wykluczam wpisanie zlego hasla wifi za duzo było prub
soren
Posty: 151
Rejestracja: pn cze 04, 2018 7:36 am

pn lut 10, 2020 4:20 pm

Rejestracja nowy urządzę włączona nie wiem tylko czy smartfon dodany fopiero o tym pomyslalem ale to chyba nie ma znaczenia
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 7695
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

pn lut 10, 2020 4:20 pm

500km to trochę daleko od Twojego WiFi ;)
Co masz w LAST STATE ?
soren
Posty: 151
Rejestracja: pn cze 04, 2018 7:36 am

pn lut 10, 2020 4:22 pm

Wifi jest nie moje dane zostaly zmienione na nowego wlasciciela
soren
Posty: 151
Rejestracja: pn cze 04, 2018 7:36 am

pn lut 10, 2020 4:30 pm

A gdzie to sprawdzić zawsze działało odrazu
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 7695
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

pn lut 10, 2020 4:31 pm

Na 192.168.4.1
soren
Posty: 151
Rejestracja: pn cze 04, 2018 7:36 am

pn lut 10, 2020 4:36 pm

Dam znac za jakis czas gdyż kolegi nie ma w domubi teraz nie ma jak sprawdzić
Patryk
Posty: 696
Rejestracja: pn sty 07, 2019 7:51 pm

pn lut 10, 2020 4:39 pm

Czy Twój znajomy miał już prędzej konto na CLUD-ie ?
Czy dopiero założył dziś ( lub w ostatnich paru dniach ) ?
Bo to może być wina  niepoprawnego adresu serwera który jest wyświetlany.
Pokazuje inny niż jest w rzeczywistości.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 7695
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

pn lut 10, 2020 4:54 pm

Jeśli dane były przepisywane ręcznie to można popełnić błąd przez błędnie wyświetlający się adres. Jeśli z automatu to dane powinny być poprawne.
soren
Posty: 151
Rejestracja: pn cze 04, 2018 7:36 am

pn lut 10, 2020 5:32 pm

Konto jest nowe niestety na chwilę obecna nic wiecej nie powiem gdyz kolegi nie ma w domu
ODPOWIEDZ