Strona 7 z 10
Re: Własny serwer
: sob sty 21, 2017 3:57 pm
autor: Seba5120
A mogę gdzieś zobaczyć log z przesyłu wiadomość?
Albo jakiś test uruchomić?
Jak połączyć się ftp-em do serwera? Jakich danych użyć?
Re: Własny serwer
: sob sty 21, 2017 4:02 pm
autor: pzygmunt
A masz tam serwer ftp uruchomiony ?
Loguj się przez ssh lub konsolę jak to VM
Symfony2 chyba domyślnie nie loguje maili musisz zmienić kod programu albo podglądnąć przez profilera dodając do adresu serwera
/app_dev.php
z tym, że w app_dev.php musisz dodać swoje IP
Re: Własny serwer
: pt sty 27, 2017 7:18 am
autor: michael
W którym pliku można zdjąć limit lokalizacji?
Re: Własny serwer
: pt sty 27, 2017 7:56 am
autor: pzygmunt
W bazie. supla_user.limit_loc
Re: Własny serwer
: pt sty 27, 2017 8:06 am
autor: michael
pzygmunt pisze: ↑pt sty 27, 2017 7:56 am
W bazie. supla_user.limit_loc
Poszło
Dzięki
Re: Własny serwer
: pn lut 13, 2017 11:17 pm
autor: rychmar
Seba5120 pisze: ↑sob sty 21, 2017 2:05 pm
Włączony pop3 i imap.
Jak włączę pop3 to chyba smtp z automatu się włącza.
Włączyłem dla pewności: Zezwalaj na mniej bezpieczne aplikacje
Skonfigurowałem również na wp.
W ustawieniach włączona opcja zezwalaj na pop3/imap/smtp
i nadal nie śle wiadomości ;/
Widziałem w tym temacie ktoś miał wstawione screen z phpmyadmin.
Powiedz mi czy ten phpmyadmin trzeba jakoś uruchomić?
jak wpisuje IP:port/phpmyadmin to niestety nie ma takiej strony...
phpmyadmin można doinstalować
sudo apt-get install phpmyadmin
potem w przeglądarce ip-serwera/phpmyadmin
Re: Własny serwer
: wt lut 14, 2017 6:02 pm
autor: tpawelczak
Witam serdecznie. Właśnie zainstalowałem własny serwer supla na R Pi 3 i mam ten sam problem co koledzy. Brak przesyłania wiadomości aktywujących konto na adres mailowy. Oczywiście wszystko skonfigurowane według opisów w tym wątku. Jestem ciekaw czy ostatecznie udało się komuś rozwiązać ten problem?
Dziękuję za informacje!
Re: Własny serwer
: wt lut 14, 2017 6:15 pm
autor: slawek
Aktywacja konta działa, nie działa u mnie natomiast odzyskiwanie hasła i recaptcha...
PS. Pierwsze konto aktywowałem z poziomu bazy danych - opis na forum
Re: Własny serwer
: śr lut 15, 2017 6:26 am
autor: Seba5120
U mnie tylko odzyskiwanie hasła nie działa
Wszystko tak jak w poście
Re: Własny serwer
: pt lut 17, 2017 6:29 pm
autor: tpawelczak
Witam serdecznie. Udało mi się aktywować konto z poziomu bazy danych według opisu
W pliku /var/www/cloud/app/config/parameters.yml masz dane do bazy mysql. Zaloguj się do mysql danymi stamtąd (polecenie <mysql -usupla -p>).
W bazie supla (polecenie <use supla;>) wyświetl dane na temat twojego konta (przykładowo polecenie <SELECT id,email,enabled FROM `supla_user` WHERE email="email_podany_podczas_rejestracji";>). Pokaże Ci się istotna kolumna "enabled" w której supla sprawdza czy dane konto jest aktywne. Musimy tę wartość zmienić na jeden. Edytujemy tą wartość (polecenie <UPDATE `supla`.`supla_user` SET `enabled` = '1' WHERE `supla_user`.`id` = numer_z_kolumny_id_z_poprzedniego_zapytania;>). Wychodzimy z shella mysqla poleceniem <exit;>. Od teraz możesz się zalogować podając dane wpisane podczas rejestracji konta. Polecenia w konsoli zawarłem między znakami <> ,aby się odróżniały. Bardzo ważne aby na końcu zapytań mysql był znak ; ,ale o tym możesz się dowiedzieć na kursie mysql-a. Miłej zabawy
Słaby jestem z mysql-a dlatego jednak nie potrafiłem odczytać tokena z bazy danych tak jak w opisie:
Dlatego po zalogowaniu nie utworzyły mi się automatycznie lokalizacja i identyfikator dostępu. Dodałem je ręcznie.
Następnie edytowałem dokument /boot/location.txt wprowadziłem dane id, hasło oraz adres serwera z lokalizacji utworzonej w moim serwerze.
Niestety po restarcie serwera - nie widzi on mojej R Pi3 (brak dostępnych urządzeń WEJ/WYJ).
Do serwera mogę się również zalogować z aplikacji mobilnej wykorzystując identyfikator dostępu przypisany do lokalizacji.
Sprawdzając /boot/last_state.txt otrzymuję komunikat: Location conflict
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i wie co to może oznaczać?
Czy może to być spowodowane tym że lokalizacja i identyfikator dostępu nie utworzony został automatycznie poprzez odpowiedni link aktywujący konto?