Arduino ssrpc_in_queue_push error

P4tryk
Posty: 10
Rejestracja: pn sty 23, 2017 4:28 pm

Witam
Pojawił mi się problem po zaktualizowaniu bibliotek środowiska Arduino jak i samego środowiska. Aktualizowałem również biblioteki SUPLA. Niestety skutek jest taki:

Not connected
Register in progress
ssrpc_in_queue_push error
Iterate fail

Próbowałem przywracać starsze biblioteki, jednak zaktualizowałem ich sporo i nie wiem gdzie leży dokładnie problem.
Proszę o pomoc.

--
P4tryk Jakóbiak
Awatar użytkownika
klew
Posty: 8184
Rejestracja: czw cze 27, 2019 12:16 pm
Lokalizacja: Wrocław

Którą bibliotekę używasz? Na jaką płytkę? Ile kanałów?
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2 :!:
P4tryk
Posty: 10
Rejestracja: pn sty 23, 2017 4:28 pm

Biblioteka najnowsza dostępna ze strony supla.org na dzień 20-06-2020 - w library.properties jest version=1.5
Płytka MEGA
Ilość kanałów: 2x DHT22 3x DS18B20 2x przekaźnik, łącznie 7
Dodam iż przed aktualizacją działało to poprawnie, wcześniej było 4-5 kanałów później dodałem 7 i były problemy z wyświetlaniem na telefonie siódmego więc zmieniłem #define SRPC_QUEUE_SIZE na 10 i zaczęło działać. Miałem raz na 2-3 dni zwis - program działał jednak tracił komunikację z serwerem (nie pamiętam komunikatu ale zapewne Iterate fail). Stąd moja decyzja o aktualizacjach. Próbowałem rozwiązania viewtopic.php?p=49585#p49585 jednak nic nie zmienia.
Spróbuję dzisiaj pousuwać kanały i dodać ich mniej.
P4tryk
Posty: 10
Rejestracja: pn sty 23, 2017 4:28 pm

Niestety, dalej nic. Usunąłem kanały i zostawiłem tylko 2 DS-y, usunąłem urządzenie z cloud-a. Urządzenie się rejestruje jednak nie ma odczytów.
Dalej:
Register in progress
ssrpc_in_queue_push error
Iterate fail
Proszę o jakieś wskazówki.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18279
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

P4tryk
Posty: 10
Rejestracja: pn sty 23, 2017 4:28 pm

Niestety bez zmian. Urządzenie rejestruje się do cloud-a. Nawet co kilka sekund zmienia się data ostatniego połączenia wyświetlana w cloud-zie ale ogólnie jest cały czas ROZŁĄCZONO.
Awatar użytkownika
klew
Posty: 8184
Rejestracja: czw cze 27, 2019 12:16 pm
Lokalizacja: Wrocław

P4tryk pisze: pn cze 22, 2020 5:22 pm Niestety bez zmian. Urządzenie rejestruje się do cloud-a. Nawet co kilka sekund zmienia się data ostatniego połączenia wyświetlana w cloud-zie ale ogólnie jest cały czas ROZŁĄCZONO.

Pokaż źródła Twojego aktualnego programu (może być na priv, jeśli nie chcesz na forum wrzucać)
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2 :!:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc”