iOS

rafmic77
Posty: 6
Rejestracja: pt wrz 11, 2020 6:44 pm

pt wrz 11, 2020 6:57 pm

Witam,
kupiłem dziś row-02, tak żeby się pobawić, potestować, a jak poczytałem to mi się oczy zaświeciły... no i po przyjściu do domu od razu instalacja i kicha. iOS 13.6.1 apka się zainstalowała, ale wyświetla przez chiwilę "Łączenie..." a później żółty ekran "Błędne poświadczenia". Wszedłem w ustawienia-zaawansowane, a wpisałem dane ze strony i uruchomiło się, ale jak próbuję wcisnąć "+" dodaj urządzenie to wyświetla zielona strona z żółtym krzyżem: "Kreator dodawania jest dostępny tylko gdy nawiązano połączenie z serwerem na podstawie wprowadzonego w ustawieniach adresu email! (Wyłącz opcje zaawansowane w ustawieniach)". Łatwo się domyślić, że jak wyłączę ustawienia zaawansowane to wyskakuje "Błędne poświadczenia".
Entuzjazm opadł - rozczarowanie zanim cokolwiek udało mi się uruchomić.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 9169
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

pt wrz 11, 2020 7:15 pm

Wyczyść adres email i wprowadź go jeszcze raz.
Błędne poświadczenia zobaczysz tylko gdy adres serwera nie jest zgodny z tym na którym masz konto.
Jak nadal będzie taki problem to wyślij mi na priva Twój adres email. Sprawdzę co się dzieje.
Wyłącz ustawienia zaawansowane i wprowadź swój email. Nic więcej. Pozostaw opcję "Zaawansowane" niezaznaczoną.
rafmic77
Posty: 6
Rejestracja: pt wrz 11, 2020 6:44 pm

pt wrz 11, 2020 7:19 pm

No ale pisałem, że kiedy to robię to mam ten komunikat o błednych poświadczeniach - cokolwiek by to nie znaczyło.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 9169
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

pt wrz 11, 2020 7:25 pm

Usuń smartfon z clouda. Usuń email i wpisz go ponownie ale zanim to zrobisz napisz mi jaki masz adres serwera w zaawansowanych ?
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 9169
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

pt wrz 11, 2020 8:28 pm

Widzę w logach, że usilnie wprowadzasz ustawienia zaawansowane. Może przeinstaluj aplikację.
rafmic77
Posty: 6
Rejestracja: pt wrz 11, 2020 6:44 pm

sob wrz 12, 2020 9:53 am

Usunąłem aplikację. Zainstalowałem ponownie. Dalej mam ten sam błąd. Nie przełączam się na ustawienia zaawansowane. Dwa razy usuwałem - drugi, przez ustawienia pamięci, żeby się upewnić, że dane też wylecą.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 9169
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

sob wrz 12, 2020 10:45 am

Nigdy nie mieliśmy takiego problemu.
Jak pojawi się błąd przejdź do zaawansowanych i podaj mi adres serwera.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 9169
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

sob wrz 12, 2020 11:08 am

Usunąłem Twój smartfon z clouda. Spróbuj jeszcze raz się połączyć tylko przy użyciu adresu email.
rafmic77
Posty: 6
Rejestracja: pt wrz 11, 2020 6:44 pm

sob wrz 12, 2020 3:01 pm

Z perspektywy telefonu ciągle to samo. Przeinstalowałem aplikację i to samo. Różnica taka, że teraz telefon nie pojawia się w zakładce "smartfony". Adres wysyłam na priva.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 9169
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

sob wrz 12, 2020 3:30 pm

Zrobiłem test z iPhone X iOS 13.6.1. Podłączyłem się bez problemu do Twojego konta :/
Masz jakiś inny smartfon pod ręką aby spróbować się do niego podłączyć ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc”