iOS

Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 9169
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

sob wrz 12, 2020 3:48 pm

iPhone SE iOS 13.7 - również test przeszedł bez problemu.
Wyślij mi proszę zrzut ekranu z Twoich ustawień (na priva). Spróbuj uaktualnić iOS do 13.7.
rafmic77
Posty: 6
Rejestracja: pt wrz 11, 2020 6:44 pm

sob wrz 12, 2020 4:01 pm

Z androida poszło. No ale niestety używam iPhona.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 9169
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

sob wrz 12, 2020 4:04 pm

Spróbuj zaktualizować iOS do wersji 13.7. Musi działać. Spróbujemy ustalić w czym problem.... choć będzie to trudne bo takiego przypadku jeszcze nie mieliśmy.
rafmic77
Posty: 6
Rejestracja: pt wrz 11, 2020 6:44 pm

sob wrz 12, 2020 4:10 pm

jak wpisałem w zaawansowanych identyfikator i haslo to przynajmniej dodało ten telefon do listy na stronie, ale po przełączeniu na maila jest ciągle to samo. Wysyłam na priv te identyfikatory.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 9169
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

sob wrz 12, 2020 7:05 pm

Ja się mogę połączyć z Twoim kontem z iPhone-a (2 wersje) bez problemu używając adresu email.

Najszybsze rozwiązanie to takie.
I. Połącz się z iOS używając access id i hasła.
II. Skonfiguruj ROW z zyciem innego smartfona lub ręcznie za pomocą Twojego iPhone lub jakiegoś komputera/innego urządzenia.

Procedura ręcznej konfiguracji:

1. Łączysz się z siecią WiFi emitowaną przez ROW (Aby moduł działał w trybie konfiguracji przytrzymujesz CONFIG przez min 5 sek., aż dioda zacznie szybko migać)
2. Otwierasz stronę http://192.168.4.1
3. Uzupełniasz formularz
4. Zapisujesz
5. Restart modułu poprzez krótkie naciśnięcie przycisku CONFIG.
gbcolin
Posty: 90
Rejestracja: śr cze 12, 2019 4:13 pm

ndz wrz 20, 2020 9:04 pm

A czy po dodaniu telefonu przypisujesz mu identyfikator dostępu? Jeśli nie to niech Pzygmunt Ci to klepnie.
Nie atakuję projektu Supli ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc”