Adres serwera nie został znaleziony

damik1989
Posty: 31
Rejestracja: czw paź 08, 2020 9:48 am

czw paź 08, 2020 9:54 am

Witam mam problem po zmianie routera wi fi nie mogę połączyć się i dodać od nowa modułów , przy logowaniu z tele wyskakuje mi Adres serwera nie został znaleźony
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 9401
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

czw paź 08, 2020 10:12 am

Zweryfikuj czy wpisujesz w ustawieniach poprawny email. Jeśli tak to znaczy, że masz problem z siecią.
damik1989
Posty: 31
Rejestracja: czw paź 08, 2020 9:48 am

pt paź 09, 2020 11:26 am

Witam udało się połączyć ale nie można dodać żadnego użądzenia rolet, bramy nic dodam że wszystkie dane powpisywane poprawnie , czyżby to była wina nowego routera.
Załączniki
20201009_132443.jpg
20201009_132443.jpg (2.9 MiB) Przejrzano 248 razy
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 9401
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

pt paź 09, 2020 11:28 am

Jaki sprzęt próbujesz dodać ? Używasz kreatora dodawania w aplikacji ?
damik1989
Posty: 31
Rejestracja: czw paź 08, 2020 9:48 am

pt paź 09, 2020 12:02 pm

Odnośnie sprzętu 1 moduł supli do bramy i kilku do rolet zewnętrznych , a dodaje przez tele Samsung s9plus przez aplikację i nic
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 9401
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

pt paź 09, 2020 12:04 pm

Jak przechodzisz przez kreator to co na końcu masz w podsumowaniu ? Możesz wrzucić zrzut ekranu ?
damik1989
Posty: 31
Rejestracja: czw paź 08, 2020 9:48 am

pt paź 09, 2020 9:31 pm

Coś takiego mi wyskakuje ale wydaje mi się że coś nie tak bo nie wołało hasła do bieżącej sieci WiFi, czy się mylę z tym wi fi
Załączniki
Screenshot_20201009-232810_SUPLA.jpg
Screenshot_20201009-232810_SUPLA.jpg (227.72 KiB) Przejrzano 206 razy
Screenshot_20201009-232828_SUPLA.jpg
Screenshot_20201009-232828_SUPLA.jpg (95.69 KiB) Przejrzano 206 razy
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 9401
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

pt paź 09, 2020 9:35 pm

Nie wiem co powoduje taki problem na Twoim telefonie. Połącz się ręcznie z modułem i wypełnij formularz na http://192.168.4.1
damik1989
Posty: 31
Rejestracja: czw paź 08, 2020 9:48 am

sob paź 10, 2020 9:10 pm

Witam ponownie formular za na http://192.168.4.1/ wcale nie otwiera, usunołem konto supli i założyłem od nowa wszystko wpisane jak należy ale przy logowaniu coś takiego znów Obrazek
Załączniki
Screenshot_20201010-230110_SUPLA.jpg
Screenshot_20201010-230110_SUPLA.jpg (86.81 KiB) Przejrzano 169 razy
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 9401
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

sob paź 10, 2020 9:48 pm

Co wpisałeś w ustawieniach ?
Póki co oddalamy się od sukcesu zamiast się do niego przybliżać :/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc”