Adres serwera nie został znaleziony

Awatar użytkownika
Robert Błaszczak
Posty: 1392
Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

ndz paź 11, 2020 3:26 pm

damik1989 pisze:
ndz paź 11, 2020 1:43 pm
..............................................................................................................................2
A jesteś faktycznie połączony na smartfonie ze swoją siecią Wi-Fi, z którą chcesz sparować urządzenia wykonawcze i czy masz wyłączoną transmisję danych komórkowych?

Czy Twój router to nie jest przypadkiem Tenda?
Pozdrawiam
Robert Błaszczak

Strona prywatna: https://www.blaszczak.pl
Jakość powietrza: https://robert.aqi.eco
damik1989
Posty: 31
Rejestracja: czw paź 08, 2020 9:48 am

ndz paź 11, 2020 4:01 pm

Dziękuje wszystkim za pomoc otóż udało się połączyć z modułem przez adres http://192.168.4.1 i kreator dodaje urządzenie poprawnie, i tak jak by dodało przechodzi wszystkie kroki ale w telefonie nic nie ma żadnej ikony na stronie supla cloud też nic
Awatar użytkownika
Robert Błaszczak
Posty: 1392
Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

ndz paź 11, 2020 4:23 pm

Jak połączysz się smartfonem z siecią Wi-Fi emitowaną przez moduł (nazwa tej sieci zaczyna się od słowa ZAMEL), to wchodzisz przeglądarką (np. Chrome) na adres http://192.168.4.1 W wyświetlonym formularzu wpisujesz nazwę swojej domowej sieci Wi-Fi, hasło do niej i adres e-mail na którym masz konto SUPLA Cloud. Klikasz na samym dole przycisk SAVE i naciskasz raz krótko przycisk podnoszenia rolety aby moduł wyszedł z trybu konfiguracji i zarejestrował się w SUPLA Cloud.
Przy takim sposobie konfiguracji nie uruchamiasz żadnego kreatora w aplikacji SUPLA!
Pozdrawiam
Robert Błaszczak

Strona prywatna: https://www.blaszczak.pl
Jakość powietrza: https://robert.aqi.eco
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 9322
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

ndz paź 11, 2020 4:38 pm

Jeśli teraz kreator przechodzi to odczytaj co jest na końcu w „Poprzedni status”. Lub odczytaj ze strony 192.168.4.1 „LAST STATE”.
damik1989
Posty: 31
Rejestracja: czw paź 08, 2020 9:48 am

ndz paź 11, 2020 4:47 pm

Zrobiłem tak jak Pan napisał i nic moduł po naciśnięciu przyciska rolety wyszedł z trybu konfiguracji ale nic w aplikacji ani w supli coult się nie pojawiło
damik1989
Posty: 31
Rejestracja: czw paź 08, 2020 9:48 am

ndz paź 11, 2020 4:48 pm

LAST STATE pokazuje że połączone
Załączniki
supla.png
supla.png (24.69 KiB) Przejrzano 42 razy
damik1989
Posty: 31
Rejestracja: czw paź 08, 2020 9:48 am

ndz paź 11, 2020 5:04 pm

Znaczy zgoda czyli tak ma być tak :?:
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 9322
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

ndz paź 11, 2020 5:06 pm

Last state pokazuje, że próbuje się połączyć ale się nie połączy.
Wypełnij formularz bo jest pusty.

Network name to nazwa Twojej sieci Wifi.
Password to hasło do sieci wifi.
Email to adres email jakim się logujesz co cloud.supla.org
Server to adres serwera na którym masz konto. Odczytasz go ze strony widocznej zaraz po zalogowaniu na cloud.supla.org


Jak już sobie z tym poradzisz napisz nam więcej na temat Twojego smartfona.
Producent, model, wersja Androida. Spróbujemy ustalić dlaczego u Ciebie kreator dodawania z aplikacji nie działa.
damik1989
Posty: 31
Rejestracja: czw paź 08, 2020 9:48 am

ndz paź 11, 2020 5:40 pm

Nie no to mi się udało tylko nie ten zrzut z ekranu wstawiłem, a telefon Samsung S9 plus
Załączniki
supla.png
supla.png (53.63 KiB) Przejrzano 29 razy
damik1989
Posty: 31
Rejestracja: czw paź 08, 2020 9:48 am

ndz paź 11, 2020 5:43 pm

Kreator dodawania modułu z aplikacji już działa ale co z tego jak nic nie rejestruje żadnego modułu rolety brama itd
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc”