aplikacja supla

JanuszbP
Posty: 7
Rejestracja: ndz wrz 06, 2020 4:35 pm

czw sty 07, 2021 11:52 am

Aplikacjia supla urządzenia poukładane według uznania
tomkowski
Posty: 179
Rejestracja: wt paź 09, 2018 7:16 pm
Lokalizacja: Orzesze

czw sty 07, 2021 12:00 pm

ponumerować
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 10612
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

czw sty 07, 2021 12:02 pm

W Androidzie można ręcznie poprzestawiać. w iOS trzeba na dzień dzisiejszy ponumerować.
mariusz_70
Posty: 98
Rejestracja: czw lis 10, 2016 5:51 pm
Lokalizacja: Koszalin

czw sty 07, 2021 12:05 pm

Aktualna wersja
2.3.63

Nowości
Wprowadzono możliwość ręcznej zmiany kolejności kanałów w lokalizacji. Kolejność można zmienić, przytrzymując wybrany kanał przez dłuższy czas, a następnie przenosząc go w nowe miejsce.
flowerek
Posty: 339
Rejestracja: wt mar 06, 2018 2:24 pm

czw sty 07, 2021 1:03 pm

To przy okazji aplikacji.

Juz 2 razy sie mnie pytali uzytkownicy o mozliwosc zmiany kolorystyki aplikacji oraz ustawienia w niej tla.

Tlumacze ze zielen to kolor Supli....ale jak ktos jest uczulony na zielony to mu od razu caly sysyem staje koscia w gardle.

Nie wiem czy to duzo pracy by bylo aby przy okazji dac mozliwosc zmiany barwy z zieleni na inny wybrany kolor?
A bajką byloby mozliwosc podlozenia sobie jakiejs tapety.

A od siebie.....to juz kiedys pisalem...mozliwosc usuniecia "i" dla izytkownikow standardowych ktorzy nie chca nawet wiedziec co to adres IP 😀
11xSRW-01, 1x Sonoff mini schodowy, 3xSonoff SV, 5xSonoff S26, 4xSonoff Basic, 1xGosund Sp-111, 1xSonoff Touch, 1xH801, 1xSonoff Dual, czujnik poczty w skrzynce DIY, 1x Loratap roletowy (test trwa), 1x MiniTiger (test trwa)
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 10612
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

czw sty 07, 2021 1:36 pm

Na dzień dzisiejszy tylko kompilacja własnej wersji.
Kolory są tutaj
https://github.com/SUPLA/supla-android/ ... colors.xml
Awatar użytkownika
slawek
Posty: 2283
Rejestracja: pn mar 14, 2016 11:48 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

pt sty 08, 2021 10:54 pm

Jak wolisz niebieski, to masz apkę NICE.
Jak wkurza cię "i" to wgrywaj starszy soft...
Gdy wszystkie możliwe sposoby zawiodą - pozostaje przeczytać instrukcję...
flowerek
Posty: 339
Rejestracja: wt mar 06, 2018 2:24 pm

sob sty 09, 2021 7:55 am

slawek pisze:
pt sty 08, 2021 10:54 pm
Jak wolisz niebieski, to masz apkę NICE.
Jak wkurza cię "i" to wgrywaj starszy soft...
Wiem ze jest apka nice na niebiesko - ale chyba nie calosc. Moze to faktycznie jest rozwiazanie dla Pani ktora nie lubi zielonego.
Natomiast softu w modulach zamela chyba nke da sie cofnac do poprzedniej wersji?
11xSRW-01, 1x Sonoff mini schodowy, 3xSonoff SV, 5xSonoff S26, 4xSonoff Basic, 1xGosund Sp-111, 1xSonoff Touch, 1xH801, 1xSonoff Dual, czujnik poczty w skrzynce DIY, 1x Loratap roletowy (test trwa), 1x MiniTiger (test trwa)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc”