Zmiana telefonu.

Awatar użytkownika
Utiliti.pro
Posty: 42
Rejestracja: ndz sty 12, 2020 7:45 pm

Cześć, zmieniłem telefon i mam problem z zalogowanie się na suple. Na supla cloud wyrzuciłem stary telefon a na nowym wpisałem te same dane do logowania, aplikacja nie jest w stanie dodać nowego telefonu. Rejestracja klientów jest aktywna. W czym jest problem ?
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18280
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

IOS czy Android ?
Jeśli iOS i przywracałeś wszystko z backupu to usuń apkę i zainstaluj ją ponownie.
Awatar użytkownika
Utiliti.pro
Posty: 42
Rejestracja: ndz sty 12, 2020 7:45 pm

IOS, Zaskoczyło od razu, a ja się z tym męczyłem.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc”