Client registartion - można zmienić na dłużej niż 24h?

Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18207
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Nie mam sensownego pomysłu na to.
kjboss
Posty: 9
Rejestracja: sob sie 15, 2020 10:10 pm

klew pisze: śr cze 23, 2021 8:49 am
pzygmunt pisze: śr cze 23, 2021 8:38 am Trzeba dodać, że to hasło nie zapisuje się w smartfonie i jest wykorzystywane jednorazowo.
Tak, tylko z tego co pisze kjboss, to on ma konto na Supli i udostępnia jakieś urządzenia wielu użytkownikom (zgaduję, że chodzi o bramę/szlaban).

Dodawanie nowych ludzi może być skomplikowane, bo np. wysyłasz im mailem informację o tym jaką apkę pobrać i jak się zarejestrować.
Hasła im nie wyślesz, bo wtedy dasz dostęp do całego systemu, a włączenie rejestracji w cloud jest tylko na 24h. Pewnie część osób próbuje się zalogować po tym czasie i im nie działa.

Przydałaby się jakaś funkcjonalność na tego typu sytuacje, bo trochę przypadków z bramami/szlabanami dla wspólnot się pojawia na forum.
Może coś w formie jednorazowego hasła, które "admin" mógłby udostępniać użytkownikowi, które pozwoliłoby na zarejestrowanie jednego klienta z danym identyfikatorem dostępu?
Dokładnie o to chodzi. W kilku wspólnotach jest taki właśnie "problem". Nie rejestrując aplikacji od razu po wysłaniu powiadomienia, a po jakimś czasie i skargi, że nie działa :D

Chyba, że by była opcja dłuższa niż 24h w systemie web, z custom time wpisania? Można by wtedy było określić np ilośc dni/godzin.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18207
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Mogę ręcznie ustawić czas na dłuższy
kjboss
Posty: 9
Rejestracja: sob sie 15, 2020 10:10 pm

pzygmunt pisze: czw cze 24, 2021 1:07 pm Mogę ręcznie ustawić czas na dłuższy
Czy po ustawieniu recznie np na 1 miesiac za każdym razem jak włącze dodawanie nowych klientow na stronie web będzie rejestracja na 1 miesiąc czy już tylko na 24?
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18207
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

24. Musiałbym Ci to ustawić na znacznie dłużej. Ewentualnie możemy pomyśleć o jakiejś ukrytej opcji włączenia rejestracji na dłużej.
Awatar użytkownika
Goral64
Posty: 3129
Rejestracja: pt gru 27, 2019 6:22 pm
Lokalizacja: Żerniki Wrocławskie
Kontakt:

To może znieść blokadę na dodawanie urządzeń po podaniu prawidłowego serwera, id identyfikatora dostępu i przypisanego do niego hasła?
Widzimy się na Supla Offline Party Season 2 :D

Obrazek
mgi
Posty: 3
Rejestracja: wt lis 21, 2023 10:33 am

Odkopię trochę ten temat. Czeka nas właśnie uruchomienie bramy na osiedlu z dostępem przez aplikację. Czy cos w tym temacie zostało zmienione? Czy logując do appki użytkowników poprzez adres serwera/ID identyfikatora dostępu i hasło nadal musi być włączone dodawanie urządzeń ? A jak tak to czy da się zmienić czas na dłuższy niż 24h?

A może jest zupełnie inny sposób z jednej strony tak, żeby nie podawać maila i hasła do konta Supla, a z drugiej strony mieć kontrolę nad tym kto dołącza do korzystania z bramy?
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18207
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

mgi
Posty: 3
Rejestracja: wt lis 21, 2023 10:33 am

Tak to znam. Tu czasem mamy problem "na RODO" - cyt. "nie podam telefonu bo RODO" :roll:
Także tą opcje dajemy jako alternatywę dla tych, którzy chcą.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18207
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

W takim razie w odpowiedzi na Twoje pytanie aby dodać smartfon bez podawania hasła admin-a rejestracja nowych smartofnów musi być włączona. Mogę ręcznie ustawić Ci dłuższy czas.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc”