Updater Supla problem

w3t3ran
Posty: 5
Rejestracja: wt wrz 28, 2021 6:26 pm

Witam, jestem początkującym użytkownikiem Sonoff Mini (najnowsza wersja z oprogramowaniem Ewelink 3.6) i utknąłem na etapie programowania dwuetapowego OTA.
Wgrałem programem DYI mode tool Uploader dwuetapowy ze strony https://gui-generic-builder.supla.io/ i teraz Sonoff Mini rozgłasza sieć "Updater Supla", do której nie mogę się połączyć ww. programem aby wgrać wygenerowany soft z Gui-Generic. Nie mogę również zalogować się do niego poprzez przeglądarkę 192.168.4.1. Nadmienię, iż w Sonoff dioda led nie daje znaku życia. Komputer widzi na krótko sieć Updater Supla ale nie może się do niej połączyć.
W jaki sposób i jakim programem połączyć się i wgrać oprogramowanie Supla?
Podpowiedzcie proszę, co mogę zrobić aby nie lutować.
Dziękuję za każdą sugestię.
Ostatnio zmieniony ndz paź 10, 2021 9:28 am przez w3t3ran, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
lukfud
Posty: 2101
Rejestracja: czw lis 23, 2017 11:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

w3t3ran pisze: ndz paź 10, 2021 8:50 am Witam, jestem początkującym użytkownikiem Sonoff Mini (najnowsza wersja z oprogramowaniem Ewelink 3.6) i utknąłem na etapie programowania dwuetapowego OTA.
Wgrałem programem DYI mode tool Uploader dwuetapowy ze strony https://gui-generic-builder.supla.io/ i teraz Sonoff Mini rozgłasza sieć "Updater Supla", do której nie mogę się połączyć ww. programem aby wgrać wygenerowany soft z Gui-Generic. Nie mogę również zalogować się do niego poprzez przeglądarkę 192.168.4.1. Nadmienię, iż w Sonoff dioda led nie daje znaku życia. Komputer widzi na krótko sieć Uploader Supla ale nie może się do niej połączyć.
W jaki sposób i jakim programem połączyć się i wgrać oprogramowanie Supla?
Podpowiedzcie proszę, co mogę zrobić aby nie lutować.
Dziękuję za każdą sugestię.
Jeśli nie podłączysz się do modułu poprzez jego sieć i nie wejdziesz na adres 192.168.4.1 to zostaje tylko programator.
https://www.facebook.com/groups/supladiy/
Patryk