czujnik smogu sposobem na popularyzacje Supla?

Masz pomysł na funkcjonalność lub koncepcję na rozwój projektu. Opisz wszystko tutaj.
Awatar użytkownika
maffiu
Posty: 500
Rejestracja: śr lis 30, 2016 9:30 pm
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Nie wiem jak jest u was w miastach ale w Krakowie smog jest tematem nr 1 na ustach wszystkich (taka moda) rozglądałem się w temacie dostępne są sensory w niewielkich pieniądzach, jest tez gotowiec Sonoff SC na esp, projektów po necie tez całkiem sporo, ale ze względu na to ze jestem kompletnie zielony z programowania nie jestem w stanie ruszyć tego tematu wiec pytanie do doświadczonych czy jest szansa żeby też komuś zaświeciła lampka w głowie bo myślę ze odbiór projektu był by szeroki
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18282
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Nie orientuję się w tego typu czujnikach.
Awatar użytkownika
fracz
Posty: 2256
Rejestracja: pt paź 28, 2016 10:56 pm
Lokalizacja: Kraków

Czujnik smogu w niewielkich pieniądzach czyli jakich? Ja nie spotkałem się z niczym sensownym poniżej 500zł...

Sonoff SC czyli to? https://www.itead.cc/sonoff-sc.html Tam jest z tego co widzę dust sensor a to nie chyba coś innego...

I potwierdzam, temat w Krakowie podejmowany do znudzenia ;)
Awatar użytkownika
maffiu
Posty: 500
Rejestracja: śr lis 30, 2016 9:30 pm
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Znajomy walczy na czujniki pms5003 a wyglada to tak w fazie testów
Załączniki
IMG_3842.JPG
IMG_3842.JPG (715.33 KiB) Przejrzano 7178 razy
0xFF
Posty: 308
Rejestracja: sob lut 20, 2016 8:54 pm

W Krakowie sprawdzi się tańsza opcja - czujnik w postaci zworki.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18282
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

0xFF pisze: pt lut 03, 2017 11:28 am W Krakowie sprawdzi się tańsza opcja - czujnik w postaci zworki.
:D
Enc
Posty: 41
Rejestracja: śr kwie 27, 2016 3:02 pm