Google Home IFFT, sterowanie głosowe SUPLA

Masz pomysł na funkcjonalność lub koncepcję na rozwój projektu. Opisz wszystko tutaj.
statobi
Posty: 15
Rejestracja: ndz lut 11, 2018 11:40 pm

Witam jestem nowy w środowisku Supla, wcześniej bawiłem się trochę w open oraz chmurze adafruit(mqtt).
Obejrzałem filmiki użytkownika Frącz o sterowaniu głosem za pomocą skryptów oraz Automate. Jest to na prawdę świetna robota.

Nie rozwiązuje to jednak tematu Google Home, chciałem by można było korzystać ze wszystkich urządzeń, głośnika Google home oraz telefonów.

IFTT jest to kombajn który umożliwia połączenie wiele serwisów.
Za pomocą Google assistant(if) I Webhook(that) można bez problemu sterować urządzeniami za pomocą URL(HTTP).
Wystarczy dodać aplet z simple phrase np "turn on fan" i odpowiedź "Ok, turning on the fan" w that wybrać Webhook oraz dodać URL sceny w skryptach.
Nie wiem czy da się uzyskać odpowiedź np że jest włączony, lub stan temperatury ale przesterowanie urządzeń działa bez zarzutu z telefonu oraz głośnika Google home.
Co o tym sądzicie?
Czy dałoby się stworzyć w IFTTT dedykowaną aplikację?

Ps. Przeszukałem wcześniej forum i YouTube, ale chyba nikt nie łączył google home z Supla przez IFTT.
PS2. Ciekawą funkcją także jest google sheets oraz google calendar. Tworząc wydarzenie o konkretnej nazwie można załączyć np ogrzewanie.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18328
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Pomiędzy google home i Suplą będzie natywna integracja. Czeka na realizację.
IFFT... nowe API będzie obsługiwało linki bezpośrednie więc sprawa integracji np z IFFT będzie prostsza.
Awatar użytkownika
kluszczyn
Posty: 9
Rejestracja: sob mar 24, 2018 10:18 pm

@pzygmunt, czy są już znane szczegóły integracji Supla z GH? Przewidywana data implementacji?

Pozdrawiam
w@hu
Posty: 19
Rejestracja: pn lut 26, 2018 9:46 pm