Biblioteka nazywa się RemoteDebug - można ją zainstalować bezpośrednio z IDE.
Do kodu musimy dodać:
Kod: Zaznacz cały
#include "RemoteDebug.h" //https://github.com/JoaoLopesF/RemoteDebug
RemoteDebug Debug;
Kod: Zaznacz cały
Debug.begin(String(read_supla_hostname().c_str())); // Initialize the WiFi server
Debug.setResetCmdEnabled(true); // Enable the reset command
Debug.showProfiler(true); // Profiler (Good to measure times, to optimize codes)
Debug.showColors(true);
Kod: Zaznacz cały
Debug.handle();
Kod: Zaznacz cały
Serial.println(channelNumber);
Serial.println(pin);
Kod: Zaznacz cały
debugV(channel No: %d - pin No %d", channelNumber, pin);
http://joaolopesf.net/remotedebugapp/
i możemy się cieszyć zdalnym monitorowaniem pracy naszych zabawek, co może być niezwykle użyteczne zwłaszcza gdy urządzenie jest w miejscu trudno dostępnym.