Witam,
ustawiłem harmonogram dzienny z odległą datą zakończenia, który powinien wykonywać się codziennie o określonej godzinie, od poniedziałku do piątku przez kolejny rok. Jednak równo po tygodniu prawidłowego funkcjonowania harmonogram przestaje się wykonywać. Nie jest podawany czas dla kolejnego wykonania. Próbowałem też wcześniej stworzyć harmonogram bez daty zakończenia (w domyśle nieskończoność). Efekt był dokładnie taki sam. Po tygodniu harmonogram przestał być wykonywany. Mam własny supla-cloud w najnowszej wersji. Gdzie może być problem?
Problem z harmonogramem
Sprawdź czy to samo się dzieje na cloud.supla.org
Mogę to zrobić jak tylko dostanę sonoffy. To długi test będzie (ponad tydzień) żeby to sprawdzić. A możesz podpowiedzieć gdzie jest prawdopodobna przyczyna problemu (supla-cloud czy supla-scheduler) - co ustala czas kolejnego wykonania?
W tabeli supla_schedule źle jest wyliczany next_calculation_date (godzina poprawnie a dzień cofa o jeden czyli 25.09 ustawił następne wykonanie na 24.09)
Ostatnio zmieniony wt wrz 26, 2017 11:03 am przez mzw, łącznie zmieniany 1 raz.
Pewnie nie dodałeś do cron-a
php /var/www/cloud.supla.org/bin/console supla:generate-schedules-executions
php /var/www/cloud.supla.org/bin/console supla:generate-schedules-executions
www-data lub root
co 15 min
co 15 min
Również u mnie zauważyłem problem z harmonogramami. W chwili kiedy ma być wykonany po prostu go z automatu anuluje.
W załączniku screen.
Zgodnie z powyższymi wskazówkami dodałem do cron'a co 15 minut poniższe polecenie i będę testował, ale może w moim przypadku to coś innego?
Edit:
Problemu nie ma przy akcjach włącz/wyłącz. Jedynie przy akcji Otwórz
W załączniku screen.
Zgodnie z powyższymi wskazówkami dodałem do cron'a co 15 minut poniższe polecenie i będę testował, ale może w moim przypadku to coś innego?
Kod: Zaznacz cały
php /var/www/html/bin/console supla:generate-schedules-executions
Problemu nie ma przy akcjach włącz/wyłącz. Jedynie przy akcji Otwórz
- Załączniki
-
- harmonogram.png (43.83 KiB) Przejrzano 3896 razy
"Anulowane" jest w sytuacji gdy nie można wykonać akcji na danej funkcji kanału.
Nie zmieniłeś przypadkiem funkcji juz po dodaniu harmonogramu ?
Nie zmieniłeś przypadkiem funkcji juz po dodaniu harmonogramu ?