Zamel ROW-02
-
- Posts: 1064
- Joined: Sun Nov 24, 2019 3:53 pm
- Location: Głubczyce
In1 i in2 dla przycisków lokalnych jak np. Montujesz w puszce pod włącznikiem klawiszowym.
3x SRW-01, 1x mSRW-01, 7x ROW-02, 2x SBW-02, 2x LIW-01, 1x SLW-02, 1x SLW-02, 1x MEW-01, 1x DIW-01, RNW-01
-
- Posts: 176
- Joined: Tue Sep 05, 2017 5:59 pm
Jak z żywotnością takiego sprzętu?
Zakupiłem w listopadzie 2018 4 takie urządzenia i własnie na dniach jedno przestało działać - aplikacja nie widzi, nie świeci się dioda, przy próbie naciskania przycisku "config" nic się nie dzieje. Przed uszkodzeniem jeden kanał był zawsze włączony drugi różnie - ani w jednym ani w drugim nie ma prądu.
Dobrze, że został miesiąc gwarancji to zdążę zareklamować
Zakupiłem w listopadzie 2018 4 takie urządzenia i własnie na dniach jedno przestało działać - aplikacja nie widzi, nie świeci się dioda, przy próbie naciskania przycisku "config" nic się nie dzieje. Przed uszkodzeniem jeden kanał był zawsze włączony drugi różnie - ani w jednym ani w drugim nie ma prądu.
Dobrze, że został miesiąc gwarancji to zdążę zareklamować
-
- Posts: 1797
- Joined: Tue Aug 22, 2017 8:09 pm
- Location: Pszczyna - ZAMEL
Daj namiary na PW. Czasem się zdarzy, że coś się uszkodzi. Sprawdzimy dlaczego.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
-
- Posts: 24
- Joined: Wed May 06, 2020 7:49 am
Dzień dobry,
Mam moduł row-02 od jakichś 2? lat w ścianie i działa bezbłędnie. Jednak dzisiaj podczas aktualizacji innych modułów przypomniałem sobie i o nim i nie mam jak wejść do trybu konfiguracji. Po 10krotnym przełączeniu jednego lub drugiego przełącznika(bistabilne) moduł wyświetla na kilka sekund sieć Row-xxxxxxxxx, ale nie da się z nią połączyć, następnie sieć znika. To samo dzieje się przy użyciu przycisku Config. Dodatkowo po kilku sekundach przekaźnik zmienia stan na około 0,5sek. Czy robię coś źle?
Mam moduł row-02 od jakichś 2? lat w ścianie i działa bezbłędnie. Jednak dzisiaj podczas aktualizacji innych modułów przypomniałem sobie i o nim i nie mam jak wejść do trybu konfiguracji. Po 10krotnym przełączeniu jednego lub drugiego przełącznika(bistabilne) moduł wyświetla na kilka sekund sieć Row-xxxxxxxxx, ale nie da się z nią połączyć, następnie sieć znika. To samo dzieje się przy użyciu przycisku Config. Dodatkowo po kilku sekundach przekaźnik zmienia stan na około 0,5sek. Czy robię coś źle?
-
- Posts: 18356
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
Jeśli masz router Tenda to wyłącz go na czas konfiguracji.
-
- Posts: 24
- Joined: Wed May 06, 2020 7:49 am
Strzał w 10tkę. Mam sieć mesh od Tendy. Sprawdzę wieczorem i dam znać czy pomogło.
Z ciekawości - skąd problemy z Tendą? Czy jest to wyjaśnione?
EDIT: Poszukałem i doczytałem. Więcej tutaj:
viewtopic.php?p=68732#p68732
EDIT2: Wyłączyłem sieć mesh Tenda, podłączyłem moduł do innej sieci, wymusiłem aktualizację z wersji 2.5.3 do wersji 2.7.24 i teraz bez problemu moduł wchodzi w tryb konfiguracji, również w sieci Tenda.
Dziękuję.
Z ciekawości - skąd problemy z Tendą? Czy jest to wyjaśnione?
EDIT: Poszukałem i doczytałem. Więcej tutaj:
viewtopic.php?p=68732#p68732
EDIT2: Wyłączyłem sieć mesh Tenda, podłączyłem moduł do innej sieci, wymusiłem aktualizację z wersji 2.5.3 do wersji 2.7.24 i teraz bez problemu moduł wchodzi w tryb konfiguracji, również w sieci Tenda.
Dziękuję.
-
- Posts: 176
- Joined: Tue Sep 05, 2017 5:59 pm
Mam kilka ROW-02, kupowane w tym samym czasie w sumie (2018 rok). Czemu jeden mimo próby aktualizacji ma wersję 2.7.24 i nie wchodzi nic więcej. Z kolei inny ROW-02 aktualizowany już jakiś czas temu ma 2.8.50? Z czego to wynika i która jest najbardziej aktualna?
Będzie w ogóle dalej wspierany/aktualizowany ROW-02 czy żadnej aktualizacji powyżej w.w wersji nie będzie?
Będzie w ogóle dalej wspierany/aktualizowany ROW-02 czy żadnej aktualizacji powyżej w.w wersji nie będzie?
-
- Posts: 18356
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
Obecnie aktualna wersja dla ROW-02 to 2.8.53 https://updates.supla.org/
Jeśli coś nie przechodzi to wyślij adres email konta do mnie na priva oraz namiar na urządzenie z którym jest problem. Sprawdzę logi.
Jeśli coś nie przechodzi to wyślij adres email konta do mnie na priva oraz namiar na urządzenie z którym jest problem. Sprawdzę logi.