Panowie,
czy udało się dojść do jakichś wniosków? U mnie dziś po instalacji pierwszego SRW-01 podobne objawy.
Zmontowane przed puszką - wszystko działa. Po wstawieniu do puszki następujące objawy:
- sterowanie z klawiszy - reagują na co 4-5 komendę, przekaźnik strzela za każdym razem
- sterowanie z aplikacji - telefon wibruje po każdej akcji, roleta reaguje tylko na komendy otwórz do końca i zamknij do końca (tylko czasem) otwórz/zamknij praktycznie nie działa; co jakiś czas moduł się rozłącza, aplikacja wraca do ekranu wyboru modułu i kropka czerwona. Po sekundzie znów zielona, ale moduł zareaguje dopiero po którejś komendzie
Zauważyłem także, że po chwili nie używania - zareagował na kilka komend z telefonu bez problemu.
Moduł jest zainstalowany na praktycznie nowej rolecie, instalacja nowa miedziana, 5m od nadajnika wifi
SRW-01 - podłączenie
Hej,
No i stało się to czego bardzo nie lubię, mamy mały problem, który wszystko wskazuje, mamy już rozwiązany. Czekamy na ostateczne potwierdzenie od Daro ale jeżeli wszystko będzie OK to proszę wszystkich, u których wystąpił problem z SRW-01 o zgłaszanie się do mnie. Tysiące elementów składowych i niestety mieliśmy małą wpadkę z komponentem - który powoduje niestabilność urządzenia SRW-01. Więc jeżeli ktoś odnotuje problem proszę o info na priv w tytule SRW-01 LEPSZY MODEL - wysyłamy poprawioną wersję na nasz koszt. Chętnie zbieram info zwrotne
Przepraszam za problem !!!
Ernest
No i stało się to czego bardzo nie lubię, mamy mały problem, który wszystko wskazuje, mamy już rozwiązany. Czekamy na ostateczne potwierdzenie od Daro ale jeżeli wszystko będzie OK to proszę wszystkich, u których wystąpił problem z SRW-01 o zgłaszanie się do mnie. Tysiące elementów składowych i niestety mieliśmy małą wpadkę z komponentem - który powoduje niestabilność urządzenia SRW-01. Więc jeżeli ktoś odnotuje problem proszę o info na priv w tytule SRW-01 LEPSZY MODEL - wysyłamy poprawioną wersję na nasz koszt. Chętnie zbieram info zwrotne
Przepraszam za problem !!!
Ernest
Wadliwa jest jakaś partia od nr do, czy "chybił trafił" ?
Jeszcze pytanko podłaczyłem SRW-01 i na srv7. wszystko działa jak należy, ale jak w rzucić go na własny serwer na malinie 2.0. ?jest tylko logowanie po meilu w konfiguracji SRW-01?
Chyba czeka mnie aktualizacja maliny.
Jeszcze pytanko podłaczyłem SRW-01 i na srv7. wszystko działa jak należy, ale jak w rzucić go na własny serwer na malinie 2.0. ?jest tylko logowanie po meilu w konfiguracji SRW-01?
Chyba czeka mnie aktualizacja maliny.
Działa! W końcu chciałbym odtrąbić sukces
Firma Zamel bardzo szybko się do mnie odezwała i podesłała kolejnego dnia poprawioną wersje. Nie odzywałem się tak długo bo chciałem zamontować wszystkie sztuki i dobrze je przetestować. Dziś mogę stwierdzić, że moduł działa w 100% bez względu czy jest w puszcze czy wisi na zewnątrz. Podziękowania dla Ernesta i Pana Mirka za szybką reakcje i telefoniczną pomoc.
Brzmi jak krypto reklama ale życzę sobie i wszystkim takiego podejścia sprzedawcy do ewentualnych problemów
@pzygmut - również dziękuje za rady no i oczywiście za rozrysowanie podłączenia, po trzecim module podłączałem już bez ściągi
Teraz zabieram się za harmonogramy i czekam za opcją "grupy".
Firma Zamel bardzo szybko się do mnie odezwała i podesłała kolejnego dnia poprawioną wersje. Nie odzywałem się tak długo bo chciałem zamontować wszystkie sztuki i dobrze je przetestować. Dziś mogę stwierdzić, że moduł działa w 100% bez względu czy jest w puszcze czy wisi na zewnątrz. Podziękowania dla Ernesta i Pana Mirka za szybką reakcje i telefoniczną pomoc.
Brzmi jak krypto reklama ale życzę sobie i wszystkim takiego podejścia sprzedawcy do ewentualnych problemów
@pzygmut - również dziękuje za rady no i oczywiście za rozrysowanie podłączenia, po trzecim module podłączałem już bez ściągi
Teraz zabieram się za harmonogramy i czekam za opcją "grupy".
Ostatnio zmieniony śr gru 06, 2017 9:18 pm przez daro, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mirosław F.
- Posty: 1781
- Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
- Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL
Witam. Cieszę się, że mogliśmy pomóc. W końcu zadowolenie klienta z naszych produktów jest najważniejsze. A nie chodzi tutaj o "krypto reklamę" lecz o rzetelne podejście do indywidualnego klienta. Zawsze jesteśmy otwarci kiedy przychodzi problem z jakimkolwiek urządzeniem.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
Chociaż pod włącznikami odpada bo nie ma tam zera najprawdopodobniej