Harmonogramy

Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18350
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Sprawdziłem. Rzeczywiście był bug. Powinno być już ok.

https://github.com/SUPLA/supla-core/issues/22
andras
Posty: 463
Rejestracja: pt gru 30, 2016 5:51 pm

Potwierdzam , jako furtka również drzwi działa .
A wczoraj męczyłem się z tym cały dzień . :)

Dziękuję i pozdr
pawel1986
Posty: 27
Rejestracja: wt sty 09, 2018 3:22 pm

Nie działają harmonogramy, czy jest jakaś awaria Supla Cloud?

Najbliższe wykonanie nie aktualizuje się tzn.

Najbliższe wykonanie dzisiaj 12:20 - Włączenie NIC SIĘ NIE DZIEJE, URZĄDZENIE NIE WŁĄCZA SIĘ :(
o 12:30 data najbliższego wykonania to nadal dzisiaj 12:20
Ostatnie wykonanie ( - )

Załączam zrzut ekranu.

Bardzo proszę o informację :( włączanie i wyłączanie z tel działa normalnie.
Załączniki
SUPLA CLOUD.JPG
SUPLA CLOUD.JPG (54.58 KiB) Przejrzano 3467 razy
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18350
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

pawel1986 pisze: śr sty 10, 2018 11:29 am Nie działają harmonogramy, czy jest jakaś awaria Supla Cloud?

Najbliższe wykonanie nie aktualizuje się tzn.

Najbliższe wykonanie dzisiaj 12:20 - Włączenie NIC SIĘ NIE DZIEJE, URZĄDZENIE NIE WŁĄCZA SIĘ :(
o 12:30 data najbliższego wykonania to nadal dzisiaj 12:20
Ostatnie wykonanie ( - )

Załączam zrzut ekranu.

Bardzo proszę o informację :( włączanie i wyłączanie z tel działa normalnie.
Nikt nie zgłaszał aby coś nie działało. Wyslij Twój adres email na priv-a
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18350
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Spróbuj ustawić strefę czasową
pawel1986
Posty: 27
Rejestracja: wt sty 09, 2018 3:22 pm

Strefa jest ok, znaczy tak mi się wydaje:
Załączniki
strefa.jpg
strefa.jpg (40.66 KiB) Przejrzano 3418 razy
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18350
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

I nadal występuje problem ?
pawel1986
Posty: 27
Rejestracja: wt sty 09, 2018 3:22 pm

Dziś dodałem harmonogramy na nowo. Jak narazie działają. Czy na ogólnodostępnym serwerze jest jakieś ograniczenie co do liczby harmonogramów? Nie mogłem dodać więcej niż 20 i wtedy przestały działać...
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18350
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

pawel1986 pisze: pt sty 12, 2018 10:28 pm Dziś dodałem harmonogramy na nowo. Jak narazie działają. Czy na ogólnodostępnym serwerze jest jakieś ograniczenie co do liczby harmonogramów? Nie mogłem dodać więcej niż 20 i wtedy przestały działać...
Limit zwiększam na życzenie
robertss
Posty: 6
Rejestracja: sob lut 10, 2018 9:45 am

Witam. Jestem "świeżym" użytkownikiem sonoffa i supla. Mam pytanie odnośnie harmonogramów, czy te ograniczenie do 20 jest ogólne czy na jedno urządzenie, bo mam jeden włącznik zwykły i drugi TH16. Oba przypisane w supla, w tym jednym harmonogram wykorzystany do 20, w tej chwili brak aktywnej zakładki HARMONOGRAM i możliwości ustawienia drugiego przekaźnika - TH16.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc”