Sprawdziłem. Rzeczywiście był bug. Powinno być już ok.
https://github.com/SUPLA/supla-core/issues/22
Harmonogramy
Nie działają harmonogramy, czy jest jakaś awaria Supla Cloud?
Najbliższe wykonanie nie aktualizuje się tzn.
Najbliższe wykonanie dzisiaj 12:20 - Włączenie NIC SIĘ NIE DZIEJE, URZĄDZENIE NIE WŁĄCZA SIĘ
o 12:30 data najbliższego wykonania to nadal dzisiaj 12:20
Ostatnie wykonanie ( - )
Załączam zrzut ekranu.
Bardzo proszę o informację włączanie i wyłączanie z tel działa normalnie.
Najbliższe wykonanie nie aktualizuje się tzn.
Najbliższe wykonanie dzisiaj 12:20 - Włączenie NIC SIĘ NIE DZIEJE, URZĄDZENIE NIE WŁĄCZA SIĘ
o 12:30 data najbliższego wykonania to nadal dzisiaj 12:20
Ostatnie wykonanie ( - )
Załączam zrzut ekranu.
Bardzo proszę o informację włączanie i wyłączanie z tel działa normalnie.
- Załączniki
-
- SUPLA CLOUD.JPG (54.58 KiB) Przejrzano 3467 razy
Nikt nie zgłaszał aby coś nie działało. Wyslij Twój adres email na priv-apawel1986 pisze: ↑śr sty 10, 2018 11:29 am Nie działają harmonogramy, czy jest jakaś awaria Supla Cloud?
Najbliższe wykonanie nie aktualizuje się tzn.
Najbliższe wykonanie dzisiaj 12:20 - Włączenie NIC SIĘ NIE DZIEJE, URZĄDZENIE NIE WŁĄCZA SIĘ
o 12:30 data najbliższego wykonania to nadal dzisiaj 12:20
Ostatnie wykonanie ( - )
Załączam zrzut ekranu.
Bardzo proszę o informację włączanie i wyłączanie z tel działa normalnie.
Spróbuj ustawić strefę czasową
I nadal występuje problem ?
Witam. Jestem "świeżym" użytkownikiem sonoffa i supla. Mam pytanie odnośnie harmonogramów, czy te ograniczenie do 20 jest ogólne czy na jedno urządzenie, bo mam jeden włącznik zwykły i drugi TH16. Oba przypisane w supla, w tym jednym harmonogram wykorzystany do 20, w tej chwili brak aktywnej zakładki HARMONOGRAM i możliwości ustawienia drugiego przekaźnika - TH16.