Nowe urządzenie

Awatar użytkownika
Klos
Posty: 25
Rejestracja: sob kwie 15, 2017 11:46 am
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Cześć
Jak w temacie, jak dodać nowe urządzenie? W tej samej lokalizacji czy w nowej? Jest jakaś instrukcja?
Castorama Gdańsk. Elektronika, lasery. Zdjęcia z drona
Awatar użytkownika
slawek
Posty: 2465
Rejestracja: pn mar 14, 2016 11:48 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Jak chcesz - to zależy od ciebie
TEORIA jest wtedy gdy wszystko wiemy i nic nie działa
PRAKTYKA jest wtedy gdy wszystko działa a my nie wiemy dlaczego
My łączymy teorię z praktyką czyli nic nie działa i nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18325
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

W aplikacji klikasz dodaj urządzenie, a w cloudzie przypisujesz do lokalizacji
Awatar użytkownika
Klos
Posty: 25
Rejestracja: sob kwie 15, 2017 11:46 am
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Ok
Castorama Gdańsk. Elektronika, lasery. Zdjęcia z drona
jarsek
Posty: 13
Rejestracja: śr lut 21, 2018 6:39 am

Korzystając z tematu zapytam dlaczego nie mogę dodać nowego urządzenia w aplikacji.Wyświetla komunikat : "Kreator dodawania jest dostępny tylko gdy nawiązano połączenie z serwerem na podstawie wprowadzonego w ustawieniach adresu email."
Przecież adres mam wprowadzony , w Cloud rejestracja urządzeń włączona..nie rozumiem o co chodzi.
Awatar użytkownika
slawek
Posty: 2465
Rejestracja: pn mar 14, 2016 11:48 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Połącz się smarfonem przez to Wi-Fi, do którego dodajesz urządzenie

PS. A serwer to .org czy własny?
TEORIA jest wtedy gdy wszystko wiemy i nic nie działa
PRAKTYKA jest wtedy gdy wszystko działa a my nie wiemy dlaczego
My łączymy teorię z praktyką czyli nic nie działa i nikt nie wie dlaczego
jarsek
Posty: 13
Rejestracja: śr lut 21, 2018 6:39 am

serwer .org
Awatar użytkownika
fracz
Posty: 2256
Rejestracja: pt paź 28, 2016 10:56 pm
Lokalizacja: Kraków

Komunikat oznacza że konfigurowales smartfona za pomocą id dostępu i hasła a nie adresu mailowego. Jeśli jesteś pewny że w ustawieniach aplikacji masz wpisany adres mailowy to coś jest nie tak.
jarsek
Posty: 13
Rejestracja: śr lut 21, 2018 6:39 am

Tak właśnie konfigurowałem.Po wykasowaniu wszystkiego i wpisaniu samego adresu mailowego wszystko wystartowało.Dzięki fracz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc”