Być może Twój router ma ustawiony automatyczny dobór kanałów i przełącza na najwyższy dostępny kanał, który jest poza zakresem urządzenia supli.
Jeśli tak jest, to ustaw ręcznie w routerze jakiś kanał z przedziału od 1 do 11.
Wybierz kanał, który jest wolny lub najmniej obłożony sieciami sąsiadów.
Pozdrawiam,
julek
Napęd do bramy Wiśniowski + Nice Wi-Fi - czujnik położenia
- julekjulek
- Posty: 36
- Rejestracja: śr kwie 12, 2017 9:26 am
Wszystko jest możliwe, ale na wszystko jest potrzebny czas
Jak moduł straci połączenie przełącz go w tryb konfiguracji i sprawdź co masz w LAST_STATE.
Jak jest "Domain not found" to znaczy, że po jakimś czasie moduł sobie nie radzi z DNS-ami. (Już to u kilku użytkowników obserwowałem)
Jeżeli tak będzie to póki co rozwiązaniem jest zmiana adresu serwera na jego IP.
Przytrzymujesz przycisk config na tyle długo (około 5-6 sek.) by dioda zaczęła szybko migać.
Następnie łączysz się z siecią WiFi o nazwie NICE-WIFI....
Na koniec otwierasz stronę http://192.168.4.1
Sprawdź kilka razy last state. Tzn po rożnym czasie od uruchomienia przełącz w tryb konfiguracji. Connecting to jest stan początkowy i czasami jak za szybko przełączysz w tryb konfiguracji to nie zobaczysz właściwego błędu. Póki co wyglada na problemy z połączeniem się z WIFi. Próbowałeś zresetować router bez „dotykania” Nice-a ?
Właśnie po restarcie routera jest okey, supla łączy się ponownie z internetem, więc gdzie szukać przyczyny jak inne urządzenia normalnie łapią internet.
Edit
A jaki jest najnowszy soft do modułu Nice może wystarczy update softu, aby pomogło?
Edit
A jaki jest najnowszy soft do modułu Nice może wystarczy update softu, aby pomogło?
Nie ma aktualizacji dla tego moduły. Zacznij
od zmiany dns-ów i może powiąż na stałe adresy IP z mac-ami w ustawieniach dhcp
W routerze. Np na 8.8.8.8