Harmonogramy

Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18279
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

shimano73 pisze: pn wrz 25, 2017 9:36 am Mam takie pytanie , ponieważ nie mogę teraz tego sprawdzić. Taka sytuacja : harmonogram ma załączyć kanał w module np o 22.00 , ale o 21.55 moduł utracił łączność,np energetyka wyłączyła prąd i złączyła o 22.10 . Czy w takiej sytuacji harmonogram będzie pamiętał że miał załączyć ten kanał.
Jaki masz czas ustawiony zamknięcia ?
Czy masz dodatkowo podłączony czujnik otwarcia ?
Demark
Posty: 16
Rejestracja: sob gru 23, 2017 5:42 am

Witam.
Nie za bardzo wiem gdzie zgłosić błąd, dlatego postanowiłem napisać w tym temacie.
W harmonogramie podczas ustawiania jest data rozpoczęcia i data zakończenie, u mnie było ustawione od 4 marca do 10 marca, myślałem że po 10 marca harmonogram wstrzyma swoje działanie, a dziś (12 marca) nadal kontynuował zadanie.
Załączniki
Przechwytywanie.PNG
Przechwytywanie.PNG (37.76 KiB) Przejrzano 4641 razy
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18279
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Demark pisze: pn mar 12, 2018 8:10 am Witam.
Nie za bardzo wiem gdzie zgłosić błąd, dlatego postanowiłem napisać w tym temacie.
W harmonogramie podczas ustawiania jest data rozpoczęcia i data zakończenie, u mnie było ustawione od 4 marca do 10 marca, myślałem że po 10 marca harmonogram wstrzyma swoje działanie, a dziś (12 marca) nadal kontynuował zadanie.
Wrzuć screen z edycji tego harmonogramu
Demark
Posty: 16
Rejestracja: sob gru 23, 2017 5:42 am

pzygmunt pisze: pn mar 12, 2018 8:20 am
Demark pisze: pn mar 12, 2018 8:10 am Witam.
Nie za bardzo wiem gdzie zgłosić błąd, dlatego postanowiłem napisać w tym temacie.
W harmonogramie podczas ustawiania jest data rozpoczęcia i data zakończenie, u mnie było ustawione od 4 marca do 10 marca, myślałem że po 10 marca harmonogram wstrzyma swoje działanie, a dziś (12 marca) nadal kontynuował zadanie.
Wrzuć screen z edycji tego harmonogramu
Witam. przesyłam załącznik oczywiście dany teraz się zmieniły, ponieważ go wyłączyłem, ale tak miej więcej wyglądało.
Załączniki
Przechwytywanie2.PNG
Przechwytywanie2.PNG (47.68 KiB) Przejrzano 4549 razy
Awatar użytkownika
Duch__
Posty: 1779
Rejestracja: śr sie 24, 2016 7:26 pm
Lokalizacja: Opole

Czy jest szansa na wprowadzenie opcji do rolet "zasłoń częściowo" z poziomu harmonogramu? Przykładowo mamy piękny poranek z pełnym otwarciem okien, ale w południe słońce za bardzo wali przez okno i żeby zamknąć troszkę rolety, przed wieczorem żeby za ciemno nie było w pokoju to znów troszkę do góry opcją otwórz częściowo.
Obrazek
Awatar użytkownika
flowerek
Posty: 411
Rejestracja: wt mar 06, 2018 2:24 pm

w harmonogramach masz "odsłoń częściowo" wiec żeby zasłonić częściowo robisz tak samo tyle ze % ustawiasz jako 100-% odsłonięcia
czyli ustawiasz sobie ręcznie roletę na taki poziom jak chcesz mieć i sprawdzasz w aplikacji ile to % pokazuje - np. pokazuje 40%

wiec robisz sobie haromonogram odsłoń częściowo 60% (100-40)

u mnie działa :)
11xSRW-01, 1x Sonoff mini schodowy, 3xSonoff SV, 5xSonoff S26, 4xSonoff Basic, 1xGosund Sp-111, 1xSonoff Touch, 1xH801, 1xSonoff Dual, czujnik poczty w skrzynce DIY, 1x Loratap roletowy (test trwa), 1x MiniTiger (test trwa), 1 x zawór wody BQ05 DIY
Kamus125
Posty: 13
Rejestracja: sob lut 17, 2018 8:19 am

Witam
Czy jest możliwość zapisania więcej niż 20 harmonogramów?
Awatar użytkownika
iborkim
Posty: 76
Rejestracja: sob cze 11, 2016 10:59 am

Jest możliwość wykonywania harmonogramu co drugi tydzień?
Wziąłem udział w Supla Offline Party 2023
Awatar użytkownika
fracz
Posty: 2256
Rejestracja: pt paź 28, 2016 10:56 pm
Lokalizacja: Kraków

Aktualnie nie. Być może to umożliwi takie zastosowanie.
k0b3
Posty: 7
Rejestracja: pt wrz 07, 2018 6:33 pm

Witajcie.

Jestem tu nowy dlatego chciałem się przywitać. Od razu mam pytanie odnośnie harmonogramów. Próbowałem je konfigurować i niestety dają się zapisać natomiast nie przełączają przekaźnika w urządzeniu wykonawczym. Urządzenie wykonawcze to Zamel Supla ROW-01. Z poziomu aplikacji telefonicznej włączanie i wyłączanie oświetlenia chodzi natomiast po wpisaniu harmonogramów w Cloud nie działają. Co może być przyczyną? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam. Kuba

Załączam jeszcze zrzuty ekranu do włączenia o 19.15 w każdy dzień tygodnia i wyłączenia o 23.30 również w każdy dzień tygodnia.
Załączniki
off.jpg
off.jpg (156.99 KiB) Przejrzano 3851 razy
on.jpg
on.jpg (163.37 KiB) Przejrzano 3851 razy
ODPOWIEDZ

Wróć do „CLOUD”