Nie mogę dodać telefonu smartfona

luki
Posts: 14
Joined: Sun Dec 09, 2018 6:33 pm

Post

Próbuję na różne sposoby dodawania telefonu i nic, już trzeci teraz robię, taki sam jak pierwszy i nadal nic 🙁, a może przyczyną leży w tym że nie ma dobrego zasięgu GPS? Może nam coś zablokowane, tylko nie wiem co. Reasumując próbowałem na trzech różnych telefonach, na każdym udaje się dodać urządzenie smartfon, ale pierwszy telefon nie znajduje dwóch pozostałych. Loguje się z różnych telefonów na to samo konto (pierwsze właściwe) to tak jak pisałem wcześniej widoczny jest cały czas telefon z pierwszego konta 😬. Już naprawdę nie wiem co robię źle 😬
User avatar
pzygmunt
Posts: 18356
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków

Post

Na jaki adres email masz zarejestrowane konto? Wyślij info na priv-a.
Simono
Posts: 424
Joined: Mon Sep 17, 2018 5:26 pm

Post

Teraz skumałem o co chyba Ci chodzi.
Ma na kilku telefonach zainstalowaną Suplę ale gdy z dwóch się łączę to zawsze pokazuje połączenie na jednym (Nokia 6 i Samsung i9100 z LOS). Przynajmniej tak było. Od długirgo czasu nie używam już Samsunga więc nie wiem jak jest teraz.
Mi też supla identyfikuje dwa telefony jako jeden (drugi to mój awaryjny więc się tym nie przejmuję), pozostałe OK, nie wiem z czym to jest
związane. Używam wersji docker na Raspberry Pi.
User avatar
wojtas567
Posts: 2214
Joined: Sun Apr 03, 2016 7:16 pm
Location: Olsztyn

Post

Ja też tak miałem jak odpalałem nowy telefon i wybrałem opcje instalacji aplikacji ze starego telefonu.
Wtedy faktycznie oba telefony w supli pracowały jako jeden.
Pozdrawiam
Wojtek
luki
Posts: 14
Joined: Sun Dec 09, 2018 6:33 pm

Post

Oki to już wiemy że nie tylko ja mam taki problem 😊, pytanie teraz jak go rozwiązać 😁, a dokładnie co zrobić żeby znaleźć inny telefon w smartfonach żeby było można mu przypisać lokalizację
User avatar
pzygmunt
Posts: 18356
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków

Post

Usuń aplikację i zainstaluj na nowo (czysta instalacja). Bez przenoszenia z innego telefonu.
luki
Posts: 14
Joined: Sun Dec 09, 2018 6:33 pm

Post

Oczywiście zrobię tak jak mówisz 😁 ale czy coś to da? Przecież nie wyszukuje nowego telefonu przez aplikację supla, tylko przez supla.org w smartfonach, tam muszę dodać nowy telefon. Czy może ja coś źle robię to proszę o wskazówki
User avatar
pzygmunt
Posts: 18356
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków

Post

Tam nic nie dodajesz. W każdym owym smartfonie po porstu wprowadzasz adres email.
Jeżeli z jakiegoś powodu wygenerował się jednolity identyfikator to wszystkie takie smartfony widoczne są jako jeden.
Dotychczas obserwowaliśmy taką sytuację wyłączenie jak ktoś migrował jeden smartfon na drugi.
User avatar
elhenio
Posts: 198
Joined: Tue Jan 02, 2018 1:30 pm

Post

A jak Supla rozpoznaje telefon? Jakie dane pobiera o urządzeniu?
Nazwa urządzenia ma coś wspólnego z identyfikacją w systemie?

Może moje pytania powinny być jako oddzielny temat.
Ostatnio czegoś nie rozumiałem w tej materii i zastanawiam się po jakiej zmiennej Supal rozróżnia urządzenia Smartfon/Tablet.

Przeniosłem dane z jednego telefonu na drugi i wszystko działa, raz tylko dostałem komunikat o nieautoryzowanym zalogowaniu... bez szczegółów tylko z jakiego IP było logowanie.
Nowe urządzenie zaczęło działać tak naprawdę bez mojej wiedzy i bez aktywacji rejestracji...
Pozdrawiam
elhenio
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nie wystarczy zdobywać mądrości, trzeba jeszcze z niej korzystać.
luki
Posts: 14
Joined: Sun Dec 09, 2018 6:33 pm

Post

Witam, wszystko działa 😁, zrobiłem to następująco, na drugim telefonie w aplikacji supla zalogowałem się na konto z pierwszego telefony, dzięki temu automatycznie na pierwszym jak i drugim telefonie w supla.org pojawiły się dwa telefony. Na właściwym czyli pierwszym telefonie tz matce przypisalem lokalizację itp i wszystko działa 😁. Dziękuję za pomoc, myślę że temat można zamknąć pozdrawiam Łukasz

Return to “Pomoc”