CLOUD 2.3.0 - Harmonogram

Beku
Posty: 453
Rejestracja: wt lis 06, 2018 1:49 pm

Cześć,

Przy próbie utworzenia nowego harmonogramu pojawia się błąd Value "" is not TRUE.
Załączniki
blad.png
blad.png (15.43 KiB) Przejrzano 3942 razy
Awatar użytkownika
fracz
Posty: 2256
Rejestracja: pt paź 28, 2016 10:56 pm
Lokalizacja: Kraków

No to przecież komunikat prawdę mówi :lol:

Potrzebuję info jaką funkcję miał kanał który chciałeś oharmonogramować oraz w jakim trybie miał być ten harmonogram (dzienny/minutowy...).
Beku
Posty: 453
Rejestracja: wt lis 06, 2018 1:49 pm

No tak, komunikat jak najbardziej prawidłowy. 😀 w zasadzie to nie ma znaczeni bo komunikat pojawia się niezależnie co bym wybrał, dzienny minutowy czy jednorazowy. Przy zmianie godzin czy minut komunikat się powtarza i nie są się zapisać harmonogramu. Kanał w zasadzie standardowy sonoff 4ch normalnie mogę nim sterować przez apke w tel... zrobiłem grupę 2 przekaźników i takie cuda przy próbie zrobienie harmonogramu. A ciekawsze ze wczoraj na innym urządzeniu harmonogram zrobiłem.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18284
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Beku pisze: sob gru 22, 2018 3:27 pm No tak, komunikat jak najbardziej prawidłowy. 😀 w zasadzie to nie ma znaczeni bo komunikat pojawia się niezależnie co bym wybrał, dzienny minutowy czy jednorazowy. Przy zmianie godzin czy minut komunikat się powtarza i nie są się zapisać harmonogramu. Kanał w zasadzie standardowy sonoff 4ch normalnie mogę nim sterować przez apke w tel... zrobiłem grupę 2 przekaźników i takie cuda przy próbie zrobienie harmonogramu. A ciekawsze ze wczoraj na innym urządzeniu harmonogram zrobiłem.
Wyślij na priv-a adres email na którym masz konto i id kanału/grupy dla której chcesz utworzyć harmonogram.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18284
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Jakiej przeglądarki używasz ?
Próbowałeś wyczyścić cache przeglądarki ?
Zrobiłem kopię serwera i na kopii zalogowałem się na Twoje konto. Nie mogę wywołać tego samego błędu.
Czy możesz nagrać jakieś wideo pokazujące jak wywołać ten błąd ?
Beku
Posty: 453
Rejestracja: wt lis 06, 2018 1:49 pm

Używam chrome’a spróbuje wyczyścić cache i dam znać. Dzisiaj już nie nagram nic ale jutro spróbuje wrzucić. Dzięki za poświęcony czas.
Beku
Posty: 453
Rejestracja: wt lis 06, 2018 1:49 pm

Na innym komputerze harmonogram utworzyłem bez żadnych problemów. Być może problem na tym jednym wynika z faktu że wcześniej używałem nacjom clouda 2.2 i może rzeczywiście w cache coś zostało.

A tak przy okazji Wesołych Świąt !🙂 Robicie dobrą robotę 🙂
kris.gie
Posty: 361
Rejestracja: czw kwie 28, 2016 4:24 pm
Lokalizacja: Katowice

Mam taki sam błąd jak kolega powyżej, wyślę dane na priv.
Wesołych Świąt :)
Awatar użytkownika
artur_n
Posty: 435
Rejestracja: czw sie 17, 2017 2:24 pm
Lokalizacja: RJA

Potwierdzam u mnie dziś chciałem stworzyć harmonogram i też mam ten błąd.
Powtarza się niezależnie od przeglądarki. Próbowałem na komputerze jak i telefonie.
Nagranie:
https://www.dropbox.com/s/rb6af02j4lk8w ... 8.mp4?dl=0
wrobel111
Posty: 62
Rejestracja: wt cze 05, 2018 6:13 pm

U mnie robiło się tak w chrome na telefonie, na komputerze z firefoxem jest okej
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc”