Cześć,
Przy próbie utworzenia nowego harmonogramu pojawia się błąd Value "" is not TRUE.
CLOUD 2.3.0 - Harmonogram
No tak, komunikat jak najbardziej prawidłowy. w zasadzie to nie ma znaczeni bo komunikat pojawia się niezależnie co bym wybrał, dzienny minutowy czy jednorazowy. Przy zmianie godzin czy minut komunikat się powtarza i nie są się zapisać harmonogramu. Kanał w zasadzie standardowy sonoff 4ch normalnie mogę nim sterować przez apke w tel... zrobiłem grupę 2 przekaźników i takie cuda przy próbie zrobienie harmonogramu. A ciekawsze ze wczoraj na innym urządzeniu harmonogram zrobiłem.
Wyślij na priv-a adres email na którym masz konto i id kanału/grupy dla której chcesz utworzyć harmonogram.Beku pisze: ↑sob gru 22, 2018 3:27 pm No tak, komunikat jak najbardziej prawidłowy. w zasadzie to nie ma znaczeni bo komunikat pojawia się niezależnie co bym wybrał, dzienny minutowy czy jednorazowy. Przy zmianie godzin czy minut komunikat się powtarza i nie są się zapisać harmonogramu. Kanał w zasadzie standardowy sonoff 4ch normalnie mogę nim sterować przez apke w tel... zrobiłem grupę 2 przekaźników i takie cuda przy próbie zrobienie harmonogramu. A ciekawsze ze wczoraj na innym urządzeniu harmonogram zrobiłem.
Jakiej przeglądarki używasz ?
Próbowałeś wyczyścić cache przeglądarki ?
Zrobiłem kopię serwera i na kopii zalogowałem się na Twoje konto. Nie mogę wywołać tego samego błędu.
Czy możesz nagrać jakieś wideo pokazujące jak wywołać ten błąd ?
Próbowałeś wyczyścić cache przeglądarki ?
Zrobiłem kopię serwera i na kopii zalogowałem się na Twoje konto. Nie mogę wywołać tego samego błędu.
Czy możesz nagrać jakieś wideo pokazujące jak wywołać ten błąd ?
Na innym komputerze harmonogram utworzyłem bez żadnych problemów. Być może problem na tym jednym wynika z faktu że wcześniej używałem nacjom clouda 2.2 i może rzeczywiście w cache coś zostało.
A tak przy okazji Wesołych Świąt ! Robicie dobrą robotę
A tak przy okazji Wesołych Świąt ! Robicie dobrą robotę
Potwierdzam u mnie dziś chciałem stworzyć harmonogram i też mam ten błąd.
Powtarza się niezależnie od przeglądarki. Próbowałem na komputerze jak i telefonie.
Nagranie:
https://www.dropbox.com/s/rb6af02j4lk8w ... 8.mp4?dl=0
Powtarza się niezależnie od przeglądarki. Próbowałem na komputerze jak i telefonie.
Nagranie:
https://www.dropbox.com/s/rb6af02j4lk8w ... 8.mp4?dl=0