CLOUD 2.3.0 - Harmonogram

Rysiu
Posty: 52
Rejestracja: wt lut 06, 2018 6:57 am

Witam, mam identyczny problem, nie można utworzyć oraz edytować istniejącego harmonogramu (Chrome-PC, Edge-PC).
zauważyłem że:
jeśli zaloguję się bezpośrednio na https://svr10.supla.org problemu niema, natomiast na https://cloud.supla.org/ problem istnieje
Awatar użytkownika
artur_n
Posty: 435
Rejestracja: czw sie 17, 2017 2:24 pm
Lokalizacja: RJA

@Rysiu potwierdzam przez bezpośredni link działa ale przez supla.org już nie.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18283
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Powinno być już OK
Rysiu
Posty: 52
Rejestracja: wt lut 06, 2018 6:57 am

Potwierdzam, wygląda na to że wszystko już w porządku.
Awatar użytkownika
Robert Błaszczak
Posty: 3970
Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Również potwierdzam. Dodawanie harmonogramów działa prawidłowo (sprawdzone na FF i Edge).
Pozdrawiam
Robert Błaszczak


Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
kris.gie
Posty: 361
Rejestracja: czw kwie 28, 2016 4:24 pm
Lokalizacja: Katowice

Działa :)
proxxon
Posty: 93
Rejestracja: śr lis 22, 2017 2:42 pm

Podepnę się pod temat. Mam problem z harmonogramem który stworzony jest dla grupy kanałów (2 urządzenia). Dzisiaj miał się wykonać ale nie zadziałał ("Nieudane" w wykonaniach, Sonoff'y normalnie działają, da się nimi sterować z apki). To samo zauważyłem z linkami bezpośrednimi (viewtopic.php?p=31993#p31993). Mogę podać maila/ID harmonogramu w celu sprawdzenia co poszło nie tak.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18283
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Wyślij dane na priv-a.
email, id harmonogramu.
proxxon
Posty: 93
Rejestracja: śr lis 22, 2017 2:42 pm

pzygmunt pisze: czw sty 10, 2019 10:17 am Wyślij dane na priv-a.
email, id harmonogramu.
poszło
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc”