Witam, mam identyczny problem, nie można utworzyć oraz edytować istniejącego harmonogramu (Chrome-PC, Edge-PC).
zauważyłem że:
jeśli zaloguję się bezpośrednio na https://svr10.supla.org problemu niema, natomiast na https://cloud.supla.org/ problem istnieje
CLOUD 2.3.0 - Harmonogram
Powinno być już OK
- Robert Błaszczak
- Posty: 4007
- Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Również potwierdzam. Dodawanie harmonogramów działa prawidłowo (sprawdzone na FF i Edge).
Pozdrawiam
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Podepnę się pod temat. Mam problem z harmonogramem który stworzony jest dla grupy kanałów (2 urządzenia). Dzisiaj miał się wykonać ale nie zadziałał ("Nieudane" w wykonaniach, Sonoff'y normalnie działają, da się nimi sterować z apki). To samo zauważyłem z linkami bezpośrednimi (viewtopic.php?p=31993#p31993). Mogę podać maila/ID harmonogramu w celu sprawdzenia co poszło nie tak.
Wyślij dane na priv-a.
email, id harmonogramu.
email, id harmonogramu.