CLOUD v2.3 BETA
Też przyłączam sie do pytania czy do 15 stycznia gdzie są spore szanse że głośnik google przemówi po polsku supla będzie działać z google home. Zdaje sobie sprawę że to pewna forma ponaglania ale kupiłem głośniki home mini i teraz czekam jak dziecko
Będzie działać jeszcze w tym roku (raczej). Musimy skończyć migrację infrastruktury. Mamy kilka niespodzianek, które jeszcze musimy ogarnąć,
u mnie na cloud.supla.org widzę juz ikonki, mogę je również zmieniaćpzygmunt pisze: ↑ndz gru 23, 2018 2:26 pmDzięki za info. Sprawdzamy....wsosniak pisze: ↑ndz gru 23, 2018 2:19 pmZauważyłem : godzinę temu, jak wywołałem cloud.supla.org (pokazało się :wersja 2.2) to wtedy przekierowało mnie na stronę svr16.supla.org i zobaczyłem ver 2.3. Dodałem te ikonki i było ok .
Teraz jak wywołuje cloud.supla.org to od razu zgłasza się ver2.3 ale po zalogowaniu jest ten problem z tymi ikonkami . Ja wywołam wprost stronę svr16.supla.org to te ikonki widzę poprawnie
Cześć,
Dzisiaj zauważyłem taki błąd. Podczas niepoprawnego logowania do cloud.supla.org otrzymałem maila z informacją jak poniżej:
"The IP used for login is: 145.239.89.44"
zamiast mojego źródłowego IP dostałem adres, który przynależy do infrastruktury SUPLA.
nslookup srv8.supla.org
Server: google-public-dns-a.google.com
Address: 8.8.8.8
Name: srv8.supla.org
Address: 145.239.89.44
Dzisiaj zauważyłem taki błąd. Podczas niepoprawnego logowania do cloud.supla.org otrzymałem maila z informacją jak poniżej:
"The IP used for login is: 145.239.89.44"
zamiast mojego źródłowego IP dostałem adres, który przynależy do infrastruktury SUPLA.
nslookup srv8.supla.org
Server: google-public-dns-a.google.com
Address: 8.8.8.8
Name: srv8.supla.org
Address: 145.239.89.44
Potwierdzam jest delikatny błąd
"Witaj!,
Otrzymujesz tą informację w związku z nieudaną próbą logowania do SUPLA-CLOUD przy użyciu Twojego adresu email.
Próba logowania nastąpiła z adresu IP: 92.222.74.127 (po wrzuceniu tego IP w przeglądarkę przerzuca do strony: https://cloud.supla.org/login)
Czyli wychodzi na to że to IP Serwera Supla a nie IP z którego nastąpiła próba logowania
Możesz zignorować tą informację jeżeli to Ty wprowadziłeś(aś) błędne hasło.
Jeśli masz wątpliwości lub pytania możesz się z nami skontaktować pisząc na adres security@supla.org
Z poważaniem,
Zespół SUPLA.ORG"
ALE SAM PROCES OSTRZEGANIA O NIEAUTORYZOWANEJ AUTENTYFIKACJI DZIAŁA JAK NAJLEPIEJ Mail spada w mgnieniu oka
"Witaj!,
Otrzymujesz tą informację w związku z nieudaną próbą logowania do SUPLA-CLOUD przy użyciu Twojego adresu email.
Próba logowania nastąpiła z adresu IP: 92.222.74.127 (po wrzuceniu tego IP w przeglądarkę przerzuca do strony: https://cloud.supla.org/login)
Czyli wychodzi na to że to IP Serwera Supla a nie IP z którego nastąpiła próba logowania
Możesz zignorować tą informację jeżeli to Ty wprowadziłeś(aś) błędne hasło.
Jeśli masz wątpliwości lub pytania możesz się z nami skontaktować pisząc na adres security@supla.org
Z poważaniem,
Zespół SUPLA.ORG"
ALE SAM PROCES OSTRZEGANIA O NIEAUTORYZOWANEJ AUTENTYFIKACJI DZIAŁA JAK NAJLEPIEJ Mail spada w mgnieniu oka