Jak wprowadzić ponownie moduł w config

Sterownik rolet
Awatar użytkownika
TomekSkarabeusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 29, 2018 6:14 am

Zamontowałem dzisiaj 6 modułów. I oczywiście ostatni się wysypał. Wyglądało to tak, że po podłączeniu zasilania był w trybie config i migał. Zanim jednak podpiąłem go pod Supla Cloud minęło trochę czasu. I jak wróciłem do programowania Zamel świecił już światłem ciągłym. Przyciskam przycisk na 5 sek. i nic. Nie zamrugał. Wyłączyłem zasilanie, zgasło i już się nie zaświecił. Jak wprowadzić go ponownie w tryb config? Uprzedzam, że napięcie jest podane :)
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18284
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

L masz, a może N-a nie masz?
To co opisujesz wyglada na uszkodzenie modułu. Są dwa sposoby.

1. Przytrzymujess przycisk CONFIG przez min 5 sek.
2. Klikasz przyciskami otwierania/zamykania tak jak na tym filmiku

https://m.youtube.com/watch?v=al6R-Q65aP4
Awatar użytkownika
TomekSkarabeusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 29, 2018 6:14 am

Na zaciskach jest napięcie. Teraz też widzę, że dioda się ledwo żarzy.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18284
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Jest L i N czy tylko L? Sprawdzasz probówką czy miernikiem? Może nie masz jeden fazy?
Awatar użytkownika
TomekSkarabeusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 29, 2018 6:14 am

Mam fazę :) Sprawdzam miernikiem i probówką.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18284
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Ja nie pytam tylko o fazę.
Awatar użytkownika
TomekSkarabeusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 29, 2018 6:14 am

Brniemy w ślepy zaułek.
Na zacisku L Zamela jest faza (sprawdzona probówką) a do N przykręcony jest przewód neutralny. Napięcie sprawdzone jest miernikiem
Awatar użytkownika
wojtas567
Posty: 2209
Rejestracja: ndz kwie 03, 2016 7:16 pm
Lokalizacja: Olsztyn

Możesz podłączyć ten moduł na biurku zasilając go przewodem z wtyczką i sprawdzić czy zadziała.
Pozdrawiam
Wojtek
Awatar użytkownika
TomekSkarabeusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 29, 2018 6:14 am

Jak nie zadziałało w puszce od razu sprawdzałem na biurku. Mam kontakt z przedstawicielem Zamela.
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZAMEL SRW-01”