Nie mogę dodać urządzenia

Sterownik rolet
Awatar użytkownika
Dawid84
Posty: 154
Rejestracja: pn sty 14, 2019 12:45 pm
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Witam
Szukalem ale nie znalazlem jesli juz bylo to przepraszam i prosze przeniesc do wlasciwego tematu.
Mam Supla SRW-01 sterowanie roletami wprowadzam go w tryb konfiguracji przez dluzsze przycisniecie przycisku config dioda zaczyna szybko migac w aplikaci na smartfonie dodaje urzadzenie caly proces przebiega normalnie na koniec wyswietla sie ze sukces urzadzenie zostalo dodane, dioda przestala szybko migac i powinna sie swiecic caly czas a u mnie nadal miga tylko wolniej okolo co 2 sekundy. W aplikacji mobilnej niema zadnych dodanych urzadzen, wchodze na supla.org loguje sie i tez nic nie ma. Dodam ze wczesniej wszystko bylo ok dzialalo normalnie
Pozdrawiam
Dawid
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18277
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

"Dodam ze wczesniej wszystko bylo ok dzialalo normalnie" co było powodem, że ponownie dodajesz urządzenia ?
Dodaj jeszcze raz i w ostatniem oknie gdzie jest podsumowanie odczytaj "Poprzedni status", albo wrzuć screen-a.
Awatar użytkownika
Robert Błaszczak
Posty: 3970
Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

A masz aktywne dodawanie urządzeń na cloud.supla.org?
Pozdrawiam
Robert Błaszczak


Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Awatar użytkownika
Dawid84
Posty: 154
Rejestracja: pn sty 14, 2019 12:45 pm
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Mam aktywne dodawanie urzadzen.
Dodaje jeszcze raz poniewaz wczesniej bylo ok aplikacja dzialala na urzadzeniu sioda swiecila sie caly czas, po wejsciu w aplikacje mam przy ikonie urzadzenia czerwona kropke dioda rowniez nie swieci stale jak wczesniej tylko miga z czestotliwoscia co 2 sec.
Załączniki
Screenshot_20190520-054926.jpg
Screenshot_20190520-054926.jpg (208.67 KiB) Przejrzano 3445 razy
Pozdrawiam
Dawid
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18277
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Spróbuj jeszcze dodać z 2, 3 razy i sprawdź za każdym razem czy masz taki sam "Poprzedni status" jak na screenie.
Może Twój router blokuje połączenia.
Wyślij mi na priva info na jaki adres email masz zarejestrowane konto.
Awatar użytkownika
Dawid84
Posty: 154
Rejestracja: pn sty 14, 2019 12:45 pm
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Ok sprobuje po południu dam znac co wyszlo
Pozdrawiam
Dawid
Awatar użytkownika
Dawid84
Posty: 154
Rejestracja: pn sty 14, 2019 12:45 pm
Lokalizacja: Piekary Śląskie

pzygmunt chodzi Ci o adres mail podany przy rejestracji konta na supla.org???
Pozdrawiam
Dawid
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18277
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

tak
Awatar użytkownika
Dawid84
Posty: 154
Rejestracja: pn sty 14, 2019 12:45 pm
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Wiec tak do konca niewiem co bylo nie tak ze zgubil polaczenie usunolem wszystko w supl.org i w aplikacji dodalem jeszcze raz zrobilem reset routera i odziwo wszystko dziala dzieki za pomoc i zainteresowanie tematem.

Teraz tylko muszę jakos zmusic sonoff basic do dzialania bo ktorys juz raz probuje wgrac suple i nie wgrywa sie niewiem co robie zle postempuje wg instrukcji ze strony https://www.smartnydom.pl/wgrywanie-fir ... do-sonoff/ i nic.
Pozdrawiam
Dawid
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18277
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Obawiam się, że problem wróci. Jak się pojawi nie usuwaj nic z clouda tylko zacznij od resetu routera.
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZAMEL SRW-01”