Problem z Cloud

Awatar użytkownika
bulek68
Posty: 453
Rejestracja: czw lut 08, 2018 6:51 pm
Lokalizacja: Podkarpackie

Nie wiem dlaczego ale mam jakiś problem z cloud'em, mianowicie gdy usiłuje ustawić harmonogram dla dowolnego urządzenia strona w kółko jakby się odświeżała i nic nie da się zrobić do tego po czasie wyskoczył błąd z komunikacją ponowne logowanie i mam clauda po angielsku.
Skąd takie dziwne rzeczy?

edit:
Z generowaniem linków z poziomu przeglądarki PC tez jest problem.
Na androidzie wszystko działa jak trzeba.
Awatar użytkownika
Lucas
Posty: 833
Rejestracja: pn lip 31, 2017 7:11 am
Lokalizacja: Chrzanów

bulek68 pisze: śr wrz 25, 2019 12:45 am Nie wiem dlaczego ale mam jakiś problem z cloud'em, mianowicie gdy usiłuje ustawić harmonogram dla dowolnego urządzenia strona w kółko jakby się odświeżała i nic nie da się zrobić do tego po czasie wyskoczył błąd z komunikacją ponowne logowanie i mam clauda po angielsku.
Skąd takie dziwne rzeczy?

edit:
Z generowaniem linków z poziomu przeglądarki PC tez jest problem.
Na androidzie wszystko działa jak trzeba.
Może to były jakieś przejściowe problemy. Sprawdziłem teraz u siebie. Dodawanie, edycja czy nawet usuwanie harmonogramu działa bez problemu. Linki generują się również prawidłowo. Serwer srv4.
Awatar użytkownika
fracz
Posty: 2256
Rejestracja: pt paź 28, 2016 10:56 pm
Lokalizacja: Kraków

Jakiej przeglądarki internetowej używasz?
Awatar użytkownika
milion81
Posty: 194
Rejestracja: pn maja 07, 2018 8:34 am

Też mam taki sam problem, po dodaniu kilku harmonogramów cloud się zawiesza i trzeba ponownie się zalogować żeby dodać nowy. Własny serwer, wersja clouda 2.3.13, przeglądarka Opera i Edge.
Awatar użytkownika
Lucas
Posty: 833
Rejestracja: pn lip 31, 2017 7:11 am
Lokalizacja: Chrzanów

milion81 pisze: śr wrz 25, 2019 9:43 am Też mam taki sam problem, po dodaniu kilku harmonogramów cloud się zawiesza i trzeba ponownie się zalogować żeby dodać nowy. Własny serwer, wersja clouda 2.3.13, przeglądarka Opera i Edge.
Ja nie mam własnego serwera, korzystam z clouda. Też mam parę harmonogramów i na Edge mi się nie zawiesza. Nie mam jak sprawdzić na Operze.
Awatar użytkownika
bulek68
Posty: 453
Rejestracja: czw lut 08, 2018 6:51 pm
Lokalizacja: Podkarpackie

fracz pisze: śr wrz 25, 2019 8:49 am Jakiej przeglądarki internetowej używasz?
Najnowasza wersja Chorma, później sprawdzę czy nadal problem występuje i się pochwalę.

Problem zlokalizowałem, nie leżał po stronie cloud'a a "dostwacy netu".
Do zamknięcia.
Awatar użytkownika
slawek
Posty: 2465
Rejestracja: pn mar 14, 2016 11:48 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

bulek68 pisze: śr wrz 25, 2019 4:40 pm
fracz pisze: śr wrz 25, 2019 8:49 am Jakiej przeglądarki internetowej używasz?
Najnowasza wersja Chorma
Polska język - trudna język...
TEORIA jest wtedy gdy wszystko wiemy i nic nie działa
PRAKTYKA jest wtedy gdy wszystko działa a my nie wiemy dlaczego
My łączymy teorię z praktyką czyli nic nie działa i nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
bulek68
Posty: 453
Rejestracja: czw lut 08, 2018 6:51 pm
Lokalizacja: Podkarpackie

slawek pisze: sob wrz 28, 2019 10:18 pm
bulek68 pisze: śr wrz 25, 2019 4:40 pm
fracz pisze: śr wrz 25, 2019 8:49 am Jakiej przeglądarki internetowej używasz?
Najnowasza wersja Chorma
Polska język - trudna język...
Zwykła literówka z pośpiechu - podbijamy licznik? :|
Awatar użytkownika
bulek68
Posty: 453
Rejestracja: czw lut 08, 2018 6:51 pm
Lokalizacja: Podkarpackie

Ostatnio ciągle napotykam się na problemy, najczęściej gdy próbuję ustawić jakiś harmonogram ( dla grupy ).
svr7

Skriny poniżej.
Załączniki
2 błąd 2019_10_05_01_46_13_.png
2 błąd 2019_10_05_01_46_13_.png (53.54 KiB) Przejrzano 2864 razy
błąd 2019_10_05_01_46_13_.png
błąd 2019_10_05_01_46_13_.png (118.64 KiB) Przejrzano 2864 razy
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18328
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Weryfikujemy temat. Coś zjada nam nadal pamięć. Być może problem dotyczy tego samego co dzieje się na Twoim koncie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja”