Nie wiem dlaczego ale mam jakiś problem z cloud'em, mianowicie gdy usiłuje ustawić harmonogram dla dowolnego urządzenia strona w kółko jakby się odświeżała i nic nie da się zrobić do tego po czasie wyskoczył błąd z komunikacją ponowne logowanie i mam clauda po angielsku.
Skąd takie dziwne rzeczy?
edit:
Z generowaniem linków z poziomu przeglądarki PC tez jest problem.
Na androidzie wszystko działa jak trzeba.
Problem z Cloud
Może to były jakieś przejściowe problemy. Sprawdziłem teraz u siebie. Dodawanie, edycja czy nawet usuwanie harmonogramu działa bez problemu. Linki generują się również prawidłowo. Serwer srv4.bulek68 pisze: ↑śr wrz 25, 2019 12:45 am Nie wiem dlaczego ale mam jakiś problem z cloud'em, mianowicie gdy usiłuje ustawić harmonogram dla dowolnego urządzenia strona w kółko jakby się odświeżała i nic nie da się zrobić do tego po czasie wyskoczył błąd z komunikacją ponowne logowanie i mam clauda po angielsku.
Skąd takie dziwne rzeczy?
edit:
Z generowaniem linków z poziomu przeglądarki PC tez jest problem.
Na androidzie wszystko działa jak trzeba.
Ja nie mam własnego serwera, korzystam z clouda. Też mam parę harmonogramów i na Edge mi się nie zawiesza. Nie mam jak sprawdzić na Operze.
Polska język - trudna język...
TEORIA jest wtedy gdy wszystko wiemy i nic nie działa
PRAKTYKA jest wtedy gdy wszystko działa a my nie wiemy dlaczego
My łączymy teorię z praktyką czyli nic nie działa i nikt nie wie dlaczego
PRAKTYKA jest wtedy gdy wszystko działa a my nie wiemy dlaczego
My łączymy teorię z praktyką czyli nic nie działa i nikt nie wie dlaczego
Ostatnio ciągle napotykam się na problemy, najczęściej gdy próbuję ustawić jakiś harmonogram ( dla grupy ).
svr7
Skriny poniżej.
svr7
Skriny poniżej.
- Załączniki
-
- 2 błąd 2019_10_05_01_46_13_.png (53.54 KiB) Przejrzano 2864 razy
-
- błąd 2019_10_05_01_46_13_.png (118.64 KiB) Przejrzano 2864 razy
Weryfikujemy temat. Coś zjada nam nadal pamięć. Być może problem dotyczy tego samego co dzieje się na Twoim koncie.